Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
ölsensor Werkstatt
ölsensor Werkstatt
Hoihoi,
De laatste tijd krijg ik regelmatig de melding ölsensor Werkstatt. Is deze te reinigen of is het simpelweg vervangen?
Daarbij ga ik er gemakshalve vanuit dat de bedrading ok is of zijn hier vaak storingen in?
Mvg, Peter
De laatste tijd krijg ik regelmatig de melding ölsensor Werkstatt. Is deze te reinigen of is het simpelweg vervangen?
Daarbij ga ik er gemakshalve vanuit dat de bedrading ok is of zijn hier vaak storingen in?
Mvg, Peter
Groet, Peter
T4 b.j. 2003 2.5 ACV (gechipt naar 130pk) Westfalia California Freestyle
Re: ölsensor Werkstatt
Reinigen kun je proberen, helpt meestal niet! wordt dus meestal direct vervangen.
Groet, Oskar.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Advies is om die sensor tegelijkertijd te vervangen met een oliewissel. Dan is alle olie er toch uit en wordt het niet zo'n kliederboel.
Groeten Peter
Groeten Peter
Ik rij al jaren met die storing , ik heb al 2 keer een nieuwe sensor ingezet .
sinds dien laat ik het maar bij deze storing.
515000 km ( en is nu 15 jaar oud , en nu een Young Timer voor de belasting)
Gr Peter
sinds dien laat ik het maar bij deze storing.
515000 km ( en is nu 15 jaar oud , en nu een Young Timer voor de belasting)
Gr Peter
P.Donker Metselwerken voor al uw Metsel en voegwerken
Dank voor de reacties. Ik ga bij de eerstvolgende wissel de boel wel eens bekijken. Vind de melding niet zo heel spannend, maar het hoort natuurlijk niet bij een goed functionerend systeem.
Groet, Peter
- Pascal-141
die oliepeilsensor in het carter gaat wel nogal eens kapot . Gewoon vervangen , is een heel simpel klusje .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Hallo, WIE KAN MIJ HELPEN?
Sinds enige tijd krijg ik een melding/ pieptoon/ oildruck/motor aus /STOP en het olie kannetje.
Oliedruk sensor is vervangen en ook de olie, oliepeil is op niveau en we hebben zelfs de motorkapslot gecheckt maar de storing blijft.
We hebben het over een t4 uit 2003
Sinds enige tijd krijg ik een melding/ pieptoon/ oildruck/motor aus /STOP en het olie kannetje.
Oliedruk sensor is vervangen en ook de olie, oliepeil is op niveau en we hebben zelfs de motorkapslot gecheckt maar de storing blijft.
-
Maak even een nieuw bericht aan voor jou probleem. Dan heb je grotere kans dat iemand je wil en kan helpen ipv op een anders bericht om hulp te vragen.wilmav schreef: ↑11 jun 2017, 10:15 Hallo, WIE KAN MIJ HELPEN?
Groetjes, Petra
Hanssyncro schreef: ↑11 jun 2017, 11:38Maak even een nieuw bericht aan voor jou probleem. Dan heb je grotere kans dat iemand je wil en kan helpen ipv op een anders bericht om hulp te vragen.wilmav schreef: ↑11 jun 2017, 10:15 Hallo, WIE KAN MIJ HELPEN?