Pascal-141 schreef: ↑09 jun 2019, 08:25En met zo'n commentaar verwacht je hier nog geholpen te worden ?Woodworks schreef: ↑08 jun 2019, 16:21Erdem50 schreef: ↑28 mei 2019, 19:28
Ik kan uit alles wat je geschreven hebt niet opmaken wat je nou hebt moeten bijvullen. Vorig jaar zeg me ook niks. Kmstand wil ik weten en hoeveel liter je bijgevuld hebt.
‘Zat dus geen druppel meer in’ zou betekenen dat er 7.4liter olie verbruikt is en jou motor dus zonder olie gewoon gedraaid heeft. Zou geweldig zijn als die motor ooit gemaakt zou worden
Sorry dat ik het zeg maar halve info en maar klagen lijkt het motto tegenwoordig.
Als je ergens op wilt reageren moet je er wel verstand van hebben!
Als je een nieuwe bus koopt moet je je olie en filters verversen op 30k km. Waarschijnlijk heb jij nog nooit een nieuw voertuig gekocht anders wist je dat wel.
En km stand wil je weten? Lees eens goed! Staat toch 43000 km??
Wel , laat ik je gewoon dit zeggen : Erdem werkt al jaren bij een VW dealer , dus ja , hij HEEFT ER VERSTAND VAN ! ...
En wat jij denkt te weten , dat de olie en filters dient vervangen te worden op 30d km klopt niet. Het is 40d km , of minder , naargelang je rijstijl of het gebruik . Veel korte ritjes zal bvb maken dat je bij veel minder dan 40.000km al een service melding zal krijgen... (soms is dat zelfs al bij dik 20.000km )
Mijn gemiddelde rit bedraagt 50km. Meer kan ik er helaas niet van maken dan nutteloos rond te rijden. De olie en oliefilter werden vervangen door dat de dealer het aangaf. Heron Amsterdam wel te verstaan. Het enige wat ik aangeef is dat de info die hij wilde weten er al stond. Ik ben timmerman en geen automonteur! Ik heb er de balle verstand niet van maar ga wel gewoon zuinig met m’n spullen om. Dus niet oordelen over rijstijl terwijl je me niet kent. ;)