Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Conti SportContact 2
Conti SportContact 2
Iemand ervaring met deze banden? Slijtage, geluid, grip in de regen?
klopt ,..
Ik heb ze er ook onder gehad (17 inch destijds )en vond ze ook redelijk stil ,aleen waren ze bij mij na 15000 km op !!! dit in tegenstelling tot de michelin agilis 51 ( 16 inch 215 breed ) daar deed ik 0ngeveer 45000 km mee ,veelal korte ritten ,stads verkeer ,...174 pk .
mvg Sep
mvg Sep
Hey,
Waardeloze band, grip in de regen (235-55-17) is ver te zoeken en op klinkers zelfs gevaarlijk, slijten als een idioot terwijl het grip nihil is....
Helaas maakt Bridgestone geen 235-55-17 banden met loadindex 103 dus ben ik overgegaan op Michelin Pilot Primacy...stille band en eindelijk wat grip
Dus deze band is een aanrader...
Waardeloze band, grip in de regen (235-55-17) is ver te zoeken en op klinkers zelfs gevaarlijk, slijten als een idioot terwijl het grip nihil is....
Helaas maakt Bridgestone geen 235-55-17 banden met loadindex 103 dus ben ik overgegaan op Michelin Pilot Primacy...stille band en eindelijk wat grip
Dus deze band is een aanrader...
@ Sep & Rinus
Wat vinden jullie van de grip in de regen?
Onder mijn T5 Vanocontact zitten ( al 32.000 km), en deze bevallen uitstekend.
Geen afrolgeluid / slijten heel gelijkmatig af, en plakken op de weg.
In de regen voldoen ze ruimschoots.
Deze band is in tegenstelling tot de sportcontact speciaal ontwikkelt voor de bussen zoals VW etc.
Je zal ze op de side van Conti niet tegenkomen (hoewel ze wel op de sportcontact lijken).
Ik betaalde voor deze band ongeveer 189 euro ex. per stuk.
235/55/17
Geen afrolgeluid / slijten heel gelijkmatig af, en plakken op de weg.
In de regen voldoen ze ruimschoots.
Deze band is in tegenstelling tot de sportcontact speciaal ontwikkelt voor de bussen zoals VW etc.
Je zal ze op de side van Conti niet tegenkomen (hoewel ze wel op de sportcontact lijken).
Ik betaalde voor deze band ongeveer 189 euro ex. per stuk.
235/55/17
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
- jan uit belgië
- Contacteer:
Even het factuur er bij gezocht:Kobus schreef:Painter, waar heb jij de banden gekocht? Mijn dealer rekent voor deze band € 340 incl. BTW per stuk! Op eBay kom ik ze ook niet echt goedkoop tegen; altijd boven de € 200. En dan moet iemand ze er nog op gaan zetten en balanceren.
Trouwens, zijn het reinforced banden?
Continental 235 / 55 / R17 / VANCO-VAN. 103 W T
Ik betaalde voor deze 4 banden , incl.montage etc etc 756,30 Euro.
En ja, het zijn reinforced banden.
http://www.velko.nl
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.