De nieuwe huishoudaccu van 50tot60 A is natuurlijk niets voor dat koelkastje. Dat houd ie niet lang vol als je wild gaat camperen. Origineel zit er 2x 70 AH in.
Zeg je , ik sta meestal op campings aan het net werkt het gewoon prima. En dan hoef je ook geen standkachel maar dan heb je aan een klein electro stralertje genoeg.
Ik heb zelf 2 hefdak t4 gehad en het hefdak gepakt voor het makkelijke bij dagelijks gebruik/ woon werkverkeer en de parkeergarage op het werk maar.........
Indien jullie echt langere tijd in dat ding gaan verblijven pak een hoogdak. Je kunt er zoveel spul in kwijt.
Ik was erin onderweg met partner, kids en een labrador die altijd nat was. Bij een regenbui/ dag weet je niet waar je je rommeltje moet laten.
Een hoogdak aan de kust kan je ook beperken op parkeerplaatsen. Meestal hangt de balk op 2m60. Omdat ik een verhoogde camper aan het inrichten ben heb ik afgelopen jaar de toegangsportalen aan de stranden gedurende een maand in de gaten gehouden. Ze worden steeds minder omdat ze steeds meer gaan bekeuren op overnachtingen waar dit uitdrukkelijk verboden is. Wat ze wel aan het doen zijn is de toegangen versmallen tot 2m 10 opdat grotere campers en rondtrekkende groepen woonwagenbewoners er overdag geen camping van maken.
Voor langer verblijf pak een hoge lange of vw met sleurhut.
Syncro is natuurlijk leuk maar weegt de meerprijs/ verbruik op tegen de voordelen? Mijn vloermatten, en dikke sleepkabel hebben bij mul zand en nat gras het de afgelopen 25 jaar prima gedaan. En moest het zijn is er altijd wel een behulpzame boer in de buurt. 3keer