Beste mensen,
Bedankt voor al jullie wijze adviezen! Wij hebben gister nadat we een rondje langs wat bussen hadden gemaakt besloten de bus van de eerst geplaatste advertentie te kopen!
Volgens de techneut was hij motorisch in orde en ook al is het geen originele Westfalia o.i.d, was de bus voor ons liefde op het eerste gezicht. Hij bevatte alles wat we denken nodig te hebben op onze reis en na een stukje erin te hebben gereden zagen we onszelf er zeker voor langere tijd in verblijven.
We gaan hem vrijdag ophalen en dan hebben we tot +- 21 september om hem helemaal zo in te richten zoals wij willen. Als jullie daar nog tips voor hebben horen we deze natuurlijk graag!!
Zodra hij voor de deur staat zal ik wat foto's erop zetten als jullie dat leuk vinden! Ontzettend blij dat ik nu als waarschijnlijk grootste noob van dit forum nu ook een beetje bij de T4 club hoor!
Tricolore schreef: 15 aug 2020, 16:50
Hallo Niek,
"vanaf half september voor onbepaalde tijd op reis door Europa. We hebben beide onze baan en huis opgezegd en staan te popelen om samen op avontuur te gaan."
Dit klinkt heel er goed
! Zag onlangs een filmpje van mensen die met een T5 IJsland helemaal rondreden, geweldig.
Wil je iets verklappen over de route of plannen ? Veel succes met de aankoop. Verstandig een techneut mee te nemen naar de bezichtiging/proefrit.
Paul
Leuk dat je zo positief op ons idee reageert! Ik ga dat filmpje zeker ook eens kijken! De route die we willen gaan doen zal om de haverklap worden aangepast waarschijnlijk.. maar dit is een eerste idee wat ik had gemaakt:
https://triphappy.com/t/2028355