Nee, geen automaat.
Gisteren (woensdag) is de bus aangekomen bij de VW dealer. Daar wordt onderzocht of men een oorzaak kan vinden. Op dit moment gaat het mij niet zozeer meer om een herstel te krijgen hierop, maar ik wil mijn no-claim niet kwijt.
Daarna wordt de bus sowieso verkocht. Ik heb besloten om toch mijn droombus te kopen, een Chevrolet Chevy Van G20 uit de periode 1983-1996.. dus dit model:
Ik heb ooit een T4 gekocht (eerst een witte 2.4D, daarna een blauwe 2.5 TDi) omdat ik betrouwbaarheid wilde als ik met de band aan het toeren was in het buitenland. Ik wilde toen al een Chevy Van maar had het budget er niet voor en geen mensen in mijn vriendenkring die mij hiermee zouden kunnen helpen. Dus een VW werd het.
Na de dood van mijn vader ben ik op een dag gaan kijken wat er zoal te koop was als T5. Niet omdat ik het nodig had, maar gewoon interesse. Ik zag toen de rood/witte T5gp staan en doordat ik het geld had, heb ik toen deze bus gekocht.
En ik had er nog jaren, met plezier, mee kunnen en willen rijden. Maar na de gebeurtenissen met de bus en ik niet meer in een band speel waarvoor ik veel naar het buitenland moet, kan ik er nu ook voor kiezen om die droom na te jagen. Dus dat ga ik doen.
Ik heb al 1 geïnteresseerde in de bus en mocht deze afhaken, dan kan ik altijd nog kiezen om hem bijvoorbeeld weer op te knappen en te verkopen. En daarna neem ik afscheid van weetjewel :)