Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Luifel gescheurd over de lasnaad
Re: Luifel gescheurd over de lasnaad
Diverse keren gezien dat luifels vol geregend zijn met schade tot gevolg, vooral bij buscampers waar de luifel niet schuin genoeg gezet werd. Ook luifels op zien stijgen, afgelopen zomer nog in Wenen. Hele dag prachtig weer en windstil, 's nachts rond 2:30 begon het hard te waaien en vlogen de luifels omhoog. De buren hadden hun tent niet goed vastgezet en lagen de volgende ochtend met z'n vieren in de auto. Zodra wij weggaan of gaan slapen doe ik de luifel in, kleine moeite en voorkomt een hoop problemen.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Zo’n luifel met foto via een spandoeken drukker is ook een gaaf idee. Komt op rond 70 euro uit. Maar daar zitten geen pezen aan, om in de rol te schuiven. Hoe dit te fixen? Vastlijmen is ook wel weer een dingetje…
VW T5 GP California "GENERATION" 2.0BiTDI 4motion DSG7 2014
- krekwakwol
Je kunt er zelf ook een pees aan maken, pees is volgens mij wel los te koop, laatste 5 cm van de luifel omvouwen en daar de pees in leggen, evt met strijkijzer met bakpapier ertussen erover om het materiaal aanelkaar te smelten.
Heb ik ook wel eens met een screendoek aan te passen.
Tenminste als het materiaal hier geschikt voor is, anders evt. lijmen.
Heb ik ook wel eens met een screendoek aan te passen.
Tenminste als het materiaal hier geschikt voor is, anders evt. lijmen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Update:
ik ben langs Kolbrink geweest maar die hadden er geen tijd voor/zin in...
Toen naar Fortex in Enschede en die wilden het wel proberen te lassen. Een weekje later kon ik het gelaste doek ophalen, de kosten waren 4 tientjes.
Als de regen even wegblijft gaan we het doek weer monteren.
ik ben langs Kolbrink geweest maar die hadden er geen tijd voor/zin in...
Toen naar Fortex in Enschede en die wilden het wel proberen te lassen. Een weekje later kon ik het gelaste doek ophalen, de kosten waren 4 tientjes.
Als de regen even wegblijft gaan we het doek weer monteren.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Niet alleen de regen denk ik, ook weinig wind is wel erg prettig bij zo'n werkje
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Het doek zit er eindelijk weer in!
De las is hier goed te zien.
De las is hier goed te zien.
Mij was het ook overkomen. Ik vond in de buurt van Den Haag geen zeilmaker die het aandurfde om het te lassen. Dus is het genaaid. Ook prima. 35 euro. Het doek uit de cassette halen was heel goed te doen. Zelfs in m’n eentje. Wel de cassette op de auto laten. Je maakt het jezelf alleen maar lastiger als je hem eraf haalt.
2022: California Beach T6 2.0 102pk 2016
2000: T4 TDI 2.5 DC 2000
2000: T4 TDI 2.5 DC 2000