Wie weet de oplossing of het verschil tussen origineel ventiel VW nr 1H0906627 A.
Originaliteit doet het prima doch collega heeft een imitatie besteld omdat deze goedkoper was in aanschaf. Nu na het omwisselen probleem met de N75 . Origineel doet het goed
Het gaat om een AXG 151 motor
JFA
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Ladedruckbegrenzung N75 voor AXG
Ladedruckbegrenzung N75 voor AXG
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie
- Multivan Generation
- Berichten: 34433
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Ladedruckbegrenzung N75 voor AXG
Slangaansluitingen kunnen omgewisseld zijn.
Kijk maar eens goed naar de pijltjes die er op staan.
Groeten Peter
Kijk maar eens goed naar de pijltjes die er op staan.
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: Ladedruckbegrenzung N75 voor AXG
HoiPeter
Slangen zijn niet omgewisseld, gewoon overgezet, daarom de vraag wat het probleem zou kunnen zijn
Denk dat het verschil welk merk men gebruikt en dat is nu net de vraagb
Slangen zijn niet omgewisseld, gewoon overgezet, daarom de vraag wat het probleem zou kunnen zijn
Denk dat het verschil welk merk men gebruikt en dat is nu net de vraagb
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie
- Multivan Generation
- Berichten: 34433
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Ladedruckbegrenzung N75 voor AXG
Lees mijn reactie en hetgeen je daarna zelf nog schrijft en je weet de mogelijke oorzaak. Bovenste slang zo klakkeloos overzetten op bovenste aansluitpunt van de andere kan wel eens zo zijn dat de aansluitingen omgedraaid zitten bij nieuwe N75.
Vandaar even goed bij de aansluitingen van de N75's kijken naar de pijltjes die er op staan. Ook kan er verschil zitten in de regelcyclus, dus bij welk voltage hij hoever open gaat, en dus in welke mate hij de turbodruk reguleerd.
Succes met uitdokteren waar het aan ligt.
Vandaar even goed bij de aansluitingen van de N75's kijken naar de pijltjes die er op staan. Ook kan er verschil zitten in de regelcyclus, dus bij welk voltage hij hoever open gaat, en dus in welke mate hij de turbodruk reguleerd.
Succes met uitdokteren waar het aan ligt.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Berichten: 34433
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Ladedruckbegrenzung N75 voor AXG
En? Is het ondertussen opgelost?
Groeten Peter
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: Ladedruckbegrenzung N75 voor AXG
Oplossing waarom er verschil zit niet kunnen vinden, het zal wel in het origineel en imitatie zitten. Aansluitingen allemaal hetzelfde
JFA
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie