Goedendag, op het forum heb ik gelezen dat T6 voorkop op T5 erg kostbaar en moeilijk is en men er niet aan moet beginnen (oudere berichten).
Ik kom op marktplaats de volgende bus tegen en de ombouw naar T6 lijkt hier erg netjes: https://link.marktplaats.nl/m1897267290 ... nt=app_ios
Ik heb gevraagd hoe dit is gedaan, nog geen bericht. Is er iemand hier die zoiets ondertussen ook heeft gedaan? Ziet er heel vet uit en past ogenschijnlijk erg goed zo
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T6 voorkop op T5
- chrisjemol
T6 voorkop op T5
VW T5 caravelle highline, 2,5 tdi 210pk ABT Sportsline
-
Re: T6 voorkop op T5
chrisjemol schreef: ↑12 nov 2022, 09:35 Goedendag, op het forum heb ik gelezen dat T6 voorkop op T5 erg kostbaar en moeilijk is en men er niet aan moet beginnen (oudere berichten).
Ik kom op marktplaats de volgende bus tegen en de ombouw naar T6 lijkt hier erg netjes: https://link.marktplaats.nl/m1897267290 ... nt=app_ios
Ik heb gevraagd hoe dit is gedaan, nog geen bericht. Is er iemand hier die zoiets ondertussen ook heeft gedaan? Ziet er heel vet uit en past ogenschijnlijk erg goed zo
Al een paar keer gedaan stelt weinig voor eigenlijk..
- chrisjemol
Ok is het dan kwestie van bumper, grill, motorkap, zijschermen, koplampen op de kop tikken?
Of moet er onderhuids nog van alles aangeschaft worden?
VW T5 caravelle highline, 2,5 tdi 210pk ABT Sportsline
-
Beste gewoon complete voorkop kopen. Dan ben je er eigelijk al.chrisjemol schreef: ↑12 nov 2022, 13:00 Ok is het dan kwestie van bumper, grill, motorkap, zijschermen, koplampen op de kop tikken?
Dat is alles wat je nodig hebt. De rest wijst zich vanzelf
- Multivan Generation
- Contacteer:
Zie youtube, conversion to T6 front
Erg duidelijk
Erg duidelijk
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...