De volgende California Klub staat intussen al op de brug, deze is wat minder werk ( hopelijk...)
Laswerk aan wielkasten, schuifdeur geleiding, deuren en onderste meter spuiten..
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
van Graffiti-bus naar T4 Westfalia
- krekwakwol
- Berichten: 4106
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
- Locatie: Gemeente Westerkwartier
Re: van Graffiti-bus naar T4 Westfalia
Bekende kleur.
Wij hadden bijna de dezelfde in Carthago uitvoering met hoog dak.
Veel succes met je nieuwe project.
Nog even een fototje van onze oude rode.
Wij hadden bijna de dezelfde in Carthago uitvoering met hoog dak.
Veel succes met je nieuwe project.
Nog even een fototje van onze oude rode.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Re: van Graffiti-bus naar T4 Westfalia
Krijg een beetje Wheeler Dealer vibes. Wat snel gedaan zeg. Op naar het volgende project.
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA)
- Multivan Generation
- Berichten: 34205
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: van Graffiti-bus naar T4 Westfalia
Nou, ik ben eigenlijk nog wel benieuwd naar de binnenzijde. Want als de buitenzijde opgefrist is, dan is het logisch om de binnenzijde ook op te frissen en te moderniseren.. Of niet?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: van Graffiti-bus naar T4 Westfalia
Eens Peter. Ik ben ook wel benieuwd.
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA)
Re: van Graffiti-bus naar T4 Westfalia
Jeetje echt heel bijzonder dit. Ik wou dat ik de kennis en vaardigheden en ruimte en discipline hiervoor had! Je hebt een toffe bus gered die anders waarschijnlijk gauw op de sloop was beland.
Ga je hem zelf gebruiken of verkoop je hem? Als je hem verkoopt heb ik interesse.
Ga je hem zelf gebruiken of verkoop je hem? Als je hem verkoopt heb ik interesse.
Re: van Graffiti-bus naar T4 Westfalia
De binnenzijde heb ik voornamelijk schoon gemaakt en weer zoveel mogelijk origineel gemaakt, niet heel veel aan gemoderniseerd. (behalve de standkachel, omvormer, zonnepaneel) Plak plastic verwijderd, heel veel schoonmaak werk, gordijnen en kussenhoezen gewassen.
Het deurpaneel van de achterklep was helemaal gaar, deze heb ik gemaakt van 6mm triplex, afgelakt met whitewash Ook heb ik een omvormer (1000W/piek 2000W) gemonteerd. Deze is in te schakelen via het bedieningspaneel. Hier zit ook het stopcontact wat via de omvormer loopt.
Het deurpaneel van de achterklep was helemaal gaar, deze heb ik gemaakt van 6mm triplex, afgelakt met whitewash Ook heb ik een omvormer (1000W/piek 2000W) gemonteerd. Deze is in te schakelen via het bedieningspaneel. Hier zit ook het stopcontact wat via de omvormer loopt.
Laatst gewijzigd door Nicolaas op 21 nov 2022, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: van Graffiti-bus naar T4 Westfalia
De voorstoelen zijn weer fris, net als de rest van de cabine. Ook heb ik er een nieuwe mat ingelegd, via justcarpets. mooi spul
De rode kapjes paste niet mooi bij de rest van de bus, daarom maar een nieuw fietsendrager met zwarte kapjes. Ik heb ook verzwaarde kofferbak gasveren gemonteerd, 910N, zodat de klep vlot open gaat, ook met fietsendrager.
Deze VW T4 is intussen alweer verkocht (helaas Goldkiwi)
Een fietsendrager kan ook niet ontbreken. Had nog een gebruikte liggen, maar dat was de oude versie Fiamma Carry Bike met rode kapjes etc.De rode kapjes paste niet mooi bij de rest van de bus, daarom maar een nieuw fietsendrager met zwarte kapjes. Ik heb ook verzwaarde kofferbak gasveren gemonteerd, 910N, zodat de klep vlot open gaat, ook met fietsendrager.
Deze VW T4 is intussen alweer verkocht (helaas Goldkiwi)