Bij mij werdt ook gesproken over monteren bij de dealer, maar na contact met hun opgenomen te hebben, mocht het ook bij mijn "eigen" garage.kliklakloe schreef: ↑23 nov 2022, 09:40 Ik heb onderdelen gevonden en ga bestellen. @krekwakwol er werd bij mij ook gesproken over bij de dealer laten monteren. Heb jij ze bij een vw dealer laten monteren of bij een autogarage? Als ik je factuur zo bekijk gok ik op het laatste maar staat net geen logo of adres of iets dergelijks op.
Als maar onomstotelijk vastgesteld kan worden dat de aanbevolen onderdelen gemonteerd zijn.
Dus ik heb foto's en een filmpje gemaakt tijdens de montage, met onderdeelnummers op de stabilisatorstangen en kenteken van de auto zichtbaar en een gespecificeerde factuur met kenteken en uitgevoerde werkzaamheden. Dit heb ik via We Transfer doorgestuurd, zodat ik ook zien kon dat ze het bekeken hebben. En video wil beter via we transfer.
En het email adres wat je noemt klopt, daar had ik de aanvraag gedaan, later kreeg ik van een medewerker reactie via zijn eigen mailadres.