Erdem50 schreef: ↑03 feb 2020, 18:15
Wel eens aan de Continental 4 season gedacht? Dat is een zeer goede band welke wij standaard al een aantal jaar onder alle wegenwacht transporters monteren.
Vredestein comtrac heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee qua geluid.
Ik overweeg om over te stappen van zomer/winter naar 4 season.
Heb je een idee hoeveel km deze gemiddeld mee gaan?
Groet, Peter
T4 b.j. 2003 2.5 ACV (gechipt naar 130pk) Westfalia California Freestyle
Klopt, vroeger kon dat heel makkelijk en snel in hun automatische lijn, Maar met al die (grote) lichtmetalen velgen kan dat niet meer. Grote kans op beschadigingen en dat kan natuurlijk niet bij een nieuwe auto.
Heb het vroeger weleens gezien bij Conti in Barneveld, gingen honderden Transporter wielen door die lijn en werden alle Goodyear banden er vanaf gehaald en Conti banden gemonteerd.
Sjoerds schreef: ↑13 feb 2020, 09:49
Klopt, vroeger kon dat heel makkelijk en snel in hun automatische lijn, Maar met al die (grote) lichtmetalen velgen kan dat niet meer. Grote kans op beschadigingen en dat kan natuurlijk niet bij een nieuwe auto.
Heeft meer met WLTP te maken.
Groet, Peter
T4 b.j. 2003 2.5 ACV (gechipt naar 130pk) Westfalia California Freestyle
Nog iemand een tip voor een all seaon band die lekker rijd? Heb 2 michelin agilis cross climate (195-70-15 104/102) erop, maar vind die niet zo lekker sturen. Nu moet ik nog 2 nieuwe en weet niet zo goed welke .is pirelli carrier all season of continental vanco wat? Nog iemand ervaring met een ander a-merk?
In 2018 heb ik de Pirelli’s gemonteerd, en er rond een ton op gereden!
Helaas kon ik er vorig jaar niet meer aankomen….
Dus nu voor de Maxxis gekozen. Dit is me slecht bevallen, het geluid, de wegligging, alles voelt anders en helaas niet beter.
Als deze af zijn ga ik zeker weer op zoek naar de Pirelli’s