@ Oskar, ik had het niet beter kunnen uitleggen
@ RogerB, inderdaad kwestie van een zeer klein beetje torderen.
@ Dick,
kan goed een kwestie zijn van een niet overal zeer schone en vooral gladde voorruit.
Het beste resultaat krijg je met een nieuwe voorruit, die je na het plaatsen meteen goed schoonmaakt (en ontvet) en daarop bijvoorbeeld nanotech op te zetten. Echt zo superglad, en dan de nieuwe ruitenwissers plaatsen.
Gewoonweg genieten dan...
Misschien is het bij Dick een kwestie van goed de voorruit schoonmaken?
Niet alleen met de ruitensproeiervloeistof, maar bijvoorbeeld ook met Ajax/Cif/Andy of een eender ander product, erop spuiten en dan met een microvezeldoekje goed uitwrijven en reinigen..
Misschien kun je daar al wat winst bij behalen??
Wat eventueel ook zou kunnen bij een wat oudere auto, dat de vertanding in de wisserarm een beetje rot is, en hierdoor de wisserarmen wat schokkeriger bewegen. Had mij vader bij zijn Golf4. Nieuwe wisserarmen hebben toen dat opgelost. Is maar een idee...
De wisserarmen zijn van een zachter materiaal gemaakt als het asje (met daarop vertanding) van de ruitenwissermotor..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...