Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

slingeren t5

vragen over de T5
Plaats reactie
ron k
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2008, 21:31

slingeren t5

Bericht door ron k »

Hallo t5 vrienden ik heb een 173 pt t5 aut 2004 60.000 km tijdens het rijden rustig slingert de auto alsof er een kromme velg onder zit de wielen en schijven zijn vervangen bij het gas loslaten gaat het weg ik denk dus een aandrijfas of de automatenbak wie weet raad want om assen te laten vervangen welke het misschien niet zijn word een dure grap groeten Ron zijn er ervaringen met automaten met dit euvel
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: slingeren t5

Bericht door Guus NLB »

Zoals al zo dikwijls op dit forum gevraagd is: zet eens komma's, punten en hoofdletters. :nuts
Dat stimuleert anderen om goed te lezen en te reageren. Taalfouten kun je maken, daar kun je waarschijnlijk niets aan doen. Leesbare zinnen formuleren kan iedereen met wat goede wil. :peace
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: slingeren t5

Bericht door Henk250 »

Mee eens Guus,maar als je er wat van zegt,wordt je voor moraalridder of erger uitgemaakt,dus ik doe geen moeite meer
voor dat soort onleesbare verhalen.

:bonk :bonk :bonk

Saillant detail,de leerlingen van het middelbaar onderwijs gaan steeds slechter nederlands schrijven en praten.
Msn taal is hot.
Punten en komma`s zijn niet belangrijk in dezer dagen van sociale aftakeling en gedogen.


:muur :muur :muur


Een van de weinige lui die een uitgebreide vocabulaire heeft,gaat ons helaas verlaten.

:politie

Painter,we zullen je grollen en grappen node missen,evenals je altijd welgemeend advies,te pas of te onpas,waarbij je je altijd van een bloemrijke en afwisselende spraakwaterval bediende,vaak ten koste van iemand zijn humeur.
Maar ala,het zei zo,ook hier komen we overheen,er zijn immers ergere dingen dan afscheid nemen van een MB koper.

:bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: slingeren t5

Bericht door Guus NLB »

Inderdaad, daar stem ik volmondig mee in!

Ondanks Painters gebrekkige nederlands, z'n taalfouten en z'n volslagen idiote standpunten, wist hij de zinnen wel begrijpelijk te formuleren. Dat je van de goede man zelf niks snapt is weer een heel ander verhaal. :nuts :nuts :nuts :nuts :nuts :nuts :nuts

En dat hij ondanks z'n milieufanatisme en z'n lidmaatschap van de Partij voor de Dieren tóch z'n T5 van leer liet voorzien :muur en nu zelfs een 6-cyl. automaat heeft gekocht :gif , maakt hem nog geen onmens :yingyang :zwaai

DE MILIEUVRIENDELIJKSTE AUTO IS DÍE AUTO DIE NIET GEPRODUCEERD HOEFT TE WORDEN


Overigens Ron,
ik heb je vraag nog eens enkele keren doorgelezen en goed nagedacht wat er aan de hand kan zijn maar kom er niet zo gauw uit. Ik rijd dezelfde T5 en ken het probleem (gelukkig) niet.
Ik zou me voor kunnen stellen dat er iets aan één van de voorbanden mankeert, krik 'm eens op en kijk daar eens naar....
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Re: slingeren t5

Bericht door Adrie 260 »

Misschien een draadbreuk (canvasbreuk) in 1 van de wielen??
@ Henk 250: Na iedere , of . dient men een spatie te gebruiken, ook dan leest men de tekst gemakkelijker dan wanneer de punten ( . ) en de komma's ( , ) tussen de woorden geplakt worden.

Tot zover de cursus Nederlandse taal voor gevorderden voor deze avond, graag tot een volgende keer.
Laatst gewijzigd door Adrie 260 op 12 mar 2008, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
De groewten uut Sommersdiek
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: slingeren t5

Bericht door Henk250 »

Dat weet ik Adrie,waarvoor mijn dank,voor je oplettendheid.

Dit is gedaan voor Painter,omdat hij wat moeilijk leest,en de ogen wat
minder worden van sommigen etc.


:T54LIFE
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Re: slingeren t5

Bericht door Adrie 260 »

Neem me niet kwalijk Henk, ik wist niet dat deze manier van schrijven bedoeld was om anderen het een ietwat gemakkelijker te maken met het lezen van de tekst.
Nogmaals hiervoor mijn welgemeende excuses.

PS Hoe kan het toch zover komen dat men al verdwaald tussen twee letters.
De groewten uut Sommersdiek
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: slingeren t5

Bericht door Henk250 »

Adrie 260 schreef:Neem me niet kwalijk Henk, ik wist niet dat deze manier van schrijven bedoeld was om anderen het een ietwat gemakkelijker te maken met het lezen van de tekst.
Nogmaals hiervoor mijn welgemeende excuses.

PS Hoe kan het toch zover komen dat men al verdwaald tussen twee letters.
Ik neem je niks kwalijk Adrie,integendeel,ik weet er hier diep ontroerde mensen met
tranen in hun ogen zitten omdat Painter ons gaat verlaten.

Maar treur niet.
Als hij de MB beu is,koopt ie vast weer een VW,en kunnen we hem weer warm onthalen.


:ikrij

Vreugde alom dan!!!

En iedereen roept dan::

WELCOME BACK PAINTER.......


Iets om naar uit te kijken dus.



:bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: slingeren t5

Bericht door painter »

Henk250 schreef:Mee eens Guus,maar als je er wat van zegt,wordt je voor moraalridder of erger uitgemaakt,dus ik doe geen moeite meer
voor dat soort onleesbare verhalen.

:bonk :bonk :bonk

Saillant detail,de leerlingen van het middelbaar onderwijs gaan steeds slechter nederlands schrijven en praten.
Msn taal is hot.
Punten en komma`s zijn niet belangrijk in dezer dagen van sociale aftakeling en gedogen.


:muur :muur :muur


Een van de weinige lui die een uitgebreide vocabulaire heeft,gaat ons helaas verlaten.

:politie

Painter,we zullen je grollen en grappen node missen,evenals je altijd welgemeend advies,te pas of te onpas,waarbij je je altijd van een bloemrijke en afwisselende spraakwaterval bediende,vaak ten koste van iemand zijn humeur.
Maar ala,het zei zo,ook hier komen we overheen,er zijn immers ergere dingen dan afscheid nemen van een MB koper.

:bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Ha die Henk,
Nou we gaan elkaar weer snel zien, ik heb een paar vierkante meter gras afgehuurd in Volkel, ( iets met een vliegshow), en als je wilt, mag je tegen betaling even in een V6 zitten ( nee niet in rijden, is mij verboden door een bedrijf in Leusden).
Ik ben inderdaad bezig mijn speech te schrijven. ( of was het nou spiets ? :bifun :bifun :bifun )
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: slingeren t5

Bericht door ferry395 »

met of zonder , of . je begrijpt toch wel wat er staat.
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: slingeren t5

Bericht door Henk250 »

Bedankt voor de opbeurende woorden Dré, we kijken er naar uit om je te zien in Volkel, ik breng mijn ( en jouw) grote vrienden mee, zoals door je verzocht.

Ik breng ook wat spietsen mee, dan kunnen we kijken of we er samen wat van kunnen
maken.

Afbeelding

Deze kijken al reikhalzend uit naar je uit, tot gauw in Volkel.


:adhd :ie
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Plaats reactie