Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

velgen

vragen over de T5
Plaats reactie
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

velgen

Bericht door daimen »

ik ben van plan om een nieuwe t5 tekopen maar ik heb exstra velgen nodig voor de piggdekk is de steek van de velg van de t4 1995 het zelfde als van de t5 :groteogen
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: velgen

Bericht door bartt4 »

nee steek t4 is 5 x 112 en steek van t5 is 5 x 120 dus gaat niet passen
RUBBEREXPRESS
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

Re: velgen

Bericht door daimen »

he bedankt bart dit is ballen moet ik toch ekstra velgen kopen voor 2400 euro incl banden :muur
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: velgen

Bericht door bartt4 »

Wat van velgen ? en banden>? zit ook in de banden branche vind 2400 euro dik geld hoor
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: velgen

Bericht door ferry395 »

He bart vind je dat al dik geld.
Kijk ls je goede velgen wilt hebben kost dat nou eenmaal wat munten , als je immitatie velgen gaat halen of van die aanbiedingen van 22 inch voor 1600 euro dan weet je dat je rotzooi koopt , want als je met die betreffende velgen een stoep op rijd dan klapt het stuur uit je handen.
Ik zelf heb gekozen voor een bmw velgen ( van ac schnitzer ), de velgen met banden kosten nieuw iets van 7900 euro ( en nee is geen grap kijk maar na hier in nederland moet je naar de prijs vragen ) , maar dan heb je wel duitse kwaliteit velgen en geen chinese troep.
Maar je heb ook voor veel minder geld goede velgen hoor want bij ac schnitzer betaal je ook de naam.
Ik heb de gebruikte set gekocht 1 jaar gelden voor 3250 euro maar ben ook zeer tevreden.

Oja voor de geintreseerde onder ons of de mensen die het niet geloven dat de velgen zo duur zijn klik de link aan en zie:
http://www.ac-schnitzer.nl/ac/page00130 ... _coolmenus
Schroll naar beneden kijk bij de e65 en je ziet ijn velgen staan Type 2 et 25 10,5j.

De prijzen staan aangegeven tot 6400 euro daarna is het op aanvraag
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

Re: velgen

Bericht door daimen »

bart dat zijn gewoon stalen velgen en de banden met spijkers er in voor hier in noorwegen het is erg duur ik weet het :muur
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: velgen

Bericht door bartt4 »

stalen velgje rond de 75 euro stuk en banden met spikes bijvoorbeeld van nokian zal ik es moeten nakijken kan er wel aan komen.
En wat betreft die snitscher velgen tja die zijn duur maar inderdaad betaal je voor de naam. en chinese imitatie shit doe ik ook niet verkopen bij mij op de zaak. Maar zijn goede sets te koop voor minder dan 2000 euro hoor.!! :wjw
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie