Hoi
Ik ben over een echte Drenthse zwerfkei gereden, eeuwigzonde!
De steen is er goed vanaf gekomen, bus minder veel beschermings platenwerk stuk.
maar ook een radiator direct onder de bus achter het linker voor wiel.
Wie kan mij vertellen wat voor radiator dit is en waar hij voor dient?
T5 dc highline juni 2007
128 kw 6bak
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Radiator onder de bus.
Re: Radiator onder de bus.
Hallo Mark,
Pompverstuivers maken dat de brandstof nog al heet wordt.
De retour diesel naar de tank toe kan dan bij warme dagen er voor zorgen zeker als je niet al teveel in je tank hebt zitten dat deze veel te warm wordt.
Maar als ik het goed begrijp is hij alleen verbogen maar lekt nog niet.
Zeker bij diesel had je dat anders al lang gemerkt.
Succes maar weer.
Pompverstuivers maken dat de brandstof nog al heet wordt.
De retour diesel naar de tank toe kan dan bij warme dagen er voor zorgen zeker als je niet al teveel in je tank hebt zitten dat deze veel te warm wordt.
Maar als ik het goed begrijp is hij alleen verbogen maar lekt nog niet.
Zeker bij diesel had je dat anders al lang gemerkt.
Succes maar weer.
Re: Radiator onder de bus.
Dankje ,
Maar hij lekt niet, zou dat nog kunnen gebeuren denk je?
Maar hij lekt niet, zou dat nog kunnen gebeuren denk je?
Re: Radiator onder de bus.
Hallo Ed,
Uit de radiator zitten volgens mij twee aansluit pijpjes gelast.
Dit is uit aluminium en nogal kwetsbaar.
Volgens mij maar dat weet ik niet helemaal zeker zit hier weer een kunstof leiding aangesloten.
Maar om er bij te komen moet volgens mij de beplating los.
Anders zou je kunnen volstaan om voor reserve gewoon een stukje flexibele brandstofleiding met twee slangklemmetjes mee te nemen. En voor nood er tussen te plaatsen.
Wil je zekerheid en niet ergens snachts op vakantie ergens in frankrijk onderweg met lekkage zitten dan maar een nieuwe plaatsen.
Het is een hele ruwe gok maar ik schat het geheel gemonteerd in de garage op een kleine 400 euro ex
Succes maar weer.
Uit de radiator zitten volgens mij twee aansluit pijpjes gelast.
Dit is uit aluminium en nogal kwetsbaar.
Volgens mij maar dat weet ik niet helemaal zeker zit hier weer een kunstof leiding aangesloten.
Maar om er bij te komen moet volgens mij de beplating los.
Anders zou je kunnen volstaan om voor reserve gewoon een stukje flexibele brandstofleiding met twee slangklemmetjes mee te nemen. En voor nood er tussen te plaatsen.
Wil je zekerheid en niet ergens snachts op vakantie ergens in frankrijk onderweg met lekkage zitten dan maar een nieuwe plaatsen.
Het is een hele ruwe gok maar ik schat het geheel gemonteerd in de garage op een kleine 400 euro ex
Succes maar weer.