Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

voorlopige stand van zaken.

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

voorlopige stand van zaken.

Bericht door raymondo »

na veel overleg met mijn dealer komt er een nieuwe bak onder . en geen rekening voor de laatste keren leen auto. volgende week komt debak dus hopen dat dan alles is opgelost.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: voorlopige stand van zaken.

Bericht door raymondo »

al eerder gemeld de bus staat nu bij de garage voor een nieuwe automaat. ze bleden vandaag op dat ze het snel vervuilende luchtfilter probleem hebben gevonden ( ik moet bijna iedere 25000 km me interiuer filter vervangen) gescheurde flens van de turbo. dus er worden nu ook een spruitstuk en turbo vervangen alsik het goed heb begrepen.... ben benieuw wat het volgende is wat kapot gaat...
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: voorlopige stand van zaken.

Bericht door ferry395 »

Hopen dat het snel opgelost word allemaal en dat hij weer snel de oude is zeg maar gr ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Gebruikersavatar
Pim 328
Berichten: 983
Lid geworden op: 13 jan 2007, 11:01
Locatie: Midden-Limburg

Re: voorlopige stand van zaken.

Bericht door Pim 328 »

Hebben ze bij de dealer al je nieuwe bak gekregen.

Zo nee, dan ben ik bang dat je er nog wel even op kunt wachten.
Ze staan namelijk backorder. en bij pon zeiden ze dat het nog wel drie weken kon duren voordat ze leverbaar waren.

Bij ons op de zaak hebben we inmiddels 3 ambulance's stil staan met een kapotte automaat, deze hebben een hogere prioriteit dan de gewone man dus zullen naar alle waarschijnlijkheid eerder uitgeleverd gaan worden. ze hadden gezegd dat we er maandag 1 zouden krijgen dus we wachten met spanning af.

Tevens lekkend uitlaatspruitstuk is een probleem wat vaker voorkomt, meestal de schuld dat een tapeind af is gebroken.
1 Advies voor je dealer laat het spruitstuk vlakken en zet er geen nieuw op anders heb je binnen 1 jaar weer hetzelfde probleem en altijd alle tapeinden vervangen.

Dus ik hoop voor jouw dat het allemaal goed opgelost wordt.
Pim 328 --> Ex Multivan '02 TDI nu 190 pk en 410 Nm
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: voorlopige stand van zaken.

Bericht door raymondo »

de bak is binnen zou eerst week 45 worden maar hij is vorige week dinsdag al gekomen.... is dus best vlot gegaan.. maar vandat spruitstuk weet ik eerlijk gezegd niet goed wat het probleem is de verkoper had het over door gebroken.... en dat er een nieuwe turbo op moest....
Plaats reactie