Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bleutooth

vragen over de T5
Gebruikersavatar
dvr
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:48
Locatie: Montfoort
Contacteer:

Re: Bleutooth

Bericht door dvr »

Laat ik nou net mijn mfd2 zat zijn en een andere willen had eerst een Pioneer dubbel din Avic d3 bt die is er uit
gestolen (op de bleutooth na een prima radio)en nu de mfd2 maar dat is het net niet vindt ik dus ik wil weer een andere wat raad jij aan wil wel weer een dubbel din met ipod en bleutooth.
dvr nr 285
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Bleutooth

Bericht door harry t5 191 »

Inbouwer,

Welkom op :wjw
Je doet een goed aanbod ! :jumpklap
Wie weet maakt er straks iemand gebruik van!

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Bleutooth

Bericht door Inbouwer »

dvr schreef:Laat ik nou net mijn mfd2 zat zijn en een andere willen had eerst een Pioneer dubbel din Avic d3 bt die is er uit
gestolen (op de bleutooth na een prima radio)en nu de mfd2 maar dat is het net niet vindt ik dus ik wil weer een andere wat raad jij aan wil wel weer een dubbel din met ipod en bleutooth.
Wat dacht je van de Kenwood DNX 8220BT, top ding. 6,95"scherm. :yes Werkelijk wat een mogelijkheden heeft dat ding. :gekte

Pioneer heeft wel een mooie lijn ingezet met de AVIC-F900BT en de AVIC-F700BT. Op dit moment zijn er alleen nog wat opstart problemen, letterlijk dan. :ie Het duurt nu ongeveer 1 a 1,5 minuut voor dat hij geluid gaat maken als je de het contact aanzet :huilen.
Er komt binnen kort een andere software versie aan, mogelijk dat het dan sneller gaat. Pioneer heeft op dit moment alleen de AVIC-HD3II met een 7"scherm, maar die is wel een stukje duurder.

En dan heb je nog JVC met de KW-NX7000 ook met een 7"tocuch scherm (die afneembaar is). :politie

De Pioneer en de Kenwood zijn beide voorzien van de Parrot chip dus dat is wel een goede keuze. Let wel op mensen die gewend zijn te werken met een losse Parrot b.v. CK-3100, met de BlueTooth in de toestellen werkt niet alles zoals u gewend was. Het syncroniseren van de nummer gaat bij een losse Parrot toch wel een stuk beter.
Gebruikersavatar
dvr
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:48
Locatie: Montfoort
Contacteer:

Re: Bleutooth

Bericht door dvr »

Wat wil je er zelf in gaan bouwen?? in de nieuwe t5
dvr nr 285
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Bleutooth

Bericht door Inbouwer »

dvr schreef:Wat wil je er zelf in gaan bouwen?? in de nieuwe t5
Ik denk dat het de Kenwood DNX 8220BT word. Ik was erg gecharmeerd toe ik deze laats bij iemand inbouwde. Samen met de ipod kabel is het echt een apparaat dat heef veel optie heeft. Nadeel alleen aan de Kenwood is dat de navigatie techniek uitbesteed is aan Garmin. Niet dat Garmin slecht is maar het is grafische een stuk minder dan de Pioneer naviagtie. Maar op dit moment is het prijs gat zo groot bij Pioneer tussen de AVIC-F900BT en de AVIC-HD3II.

En de opstart problemen wil ik eerst opgelost zien worden van Pioneer.
Gebruikersavatar
dvr
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:48
Locatie: Montfoort
Contacteer:

Re: Bleutooth

Bericht door dvr »

Wat dacht je van de Kenwood DNX 8220BT, top ding. 6,95"scherm. :yes Werkelijk wat een mogelijkheden heeft dat ding. :gekte

Pioneer heeft wel een mooie lijn ingezet met de AVIC-F900BT en de AVIC-F700BT. Op dit moment zijn er alleen nog wat opstart problemen, letterlijk dan. :ie Het duurt nu ongeveer 1 a 1,5 minuut voor dat hij geluid gaat maken als je de het contact aanzet :huilen.
Er komt binnen kort een andere software versie aan, mogelijk dat het dan sneller gaat. Pioneer heeft op dit moment alleen de AVIC-HD3II met een 7"scherm, maar die is wel een stukje duurder.

En dan heb je nog JVC met de KW-NX7000 ook met een 7"tocuch scherm (die afneembaar is). :politie

De Pioneer en de Kenwood zijn beide voorzien van de Parrot chip dus dat is wel een goede keuze. Let wel op mensen die gewend zijn te werken met een losse Parrot b.v. CK-3100, met de BlueTooth in de toestellen werkt niet alles zoals u gewend was. Het syncroniseren van de nummer gaat bij een losse Parrot toch wel een stuk beter.[/quote]


Hoi Inbouwer,
Heb even zitten kijken naar de Kenwood en de Pioneer en zoals je al schreef zijn er ook
op andere forums problemen met het opstarten van de Pioneer ondanks de updates die zijn uitgebracht.
Dus ik denk dat het dan toch een Kenwood wordt.
Kan jij voor mij eens een prijs maken voor de Kenwood met ipod kabel en achteruitrij camera met een beetje :wjw korting????

En zijn er nog meer leden die ervaring hebben met een Kenwood DNX 8220BT

Ik hoor het wel bedankt vast
dvr nr 285
Plaats reactie