Of toch maar een K-team bus? (K=Kombination)
Een paar maanden geleden stond er al zo'n Amerikaan op de hof...

Binnenkort door het open dak een paar rocket lauchers,
om het file-leed in België "op te lossen"?
De bumperhoeken achter het wiel zullen wat weggesneden moeten wordenodorf schreef:Stijlvolle striping ook.
Ben benieuwd hoe de banden dadelijk 'klinken'
En ik ben ook erg benieuwd wat je met de bumper gaat doen.
Meer naar achteren?![]()
Succes!
Odorf
Ik kan de files vermijden , door de veldwegen te gebruiken héMultivan Generation schreef:Wordt het een ruig A-team busje...?
Of toch maar een K-team bus? (K=Kombination)
Een paar maanden geleden stond er al zo'n Amerikaan op de hof...![]()
Binnenkort door het open dak een paar rocket lauchers,
om het file-leed in België "op te lossen"?
jaccomega schreef:Prachtig Pascal! vooral die striping, die zou ik graag in het rood willen. waar heb je die vandaan?
Syncro is toch gewoon ook origineel verkocht ? Waarom zou het dan een probleem zijn voor de keuring?Rauwesnuit schreef:Pascal, ik las een paar pagina's eerder dat je aan een syncro ombouw denkt. Geraakt dat door de keuring in combinatie met een lichte vracht? Waar haal je al het 'gerief'?
Waar staat bij jou op je gelijkvormigheidsattest ?Rauwesnuit schreef:Anja ok. Ik dacht dat ze er moeilijk over zouden doen als er op het gelijkvormigheidsattest voorwiel aandrijving op staat, en je komt aan met een vierwielaangedreven auto...
Wegsnijden hoeft niet per se. Ik had die van mij destijds gewoon heet gestookt met de verfstripper en bijgebogen/geklopt naar wens.Pascal-141 schreef: De bumperhoeken achter het wiel zullen wat weggesneden moeten worden