Alvast bedanktMultivan Generation schreef:Ik zal eens in de kelder kijken of ik nog heupgordels heb liggen..(vanavond)

Mocht je er een hebben stuur maar op maak de kosten over

Alvast bedanktMultivan Generation schreef:Ik zal eens in de kelder kijken of ik nog heupgordels heb liggen..(vanavond)
Klopt helemaal bij een korte wielbasis (40 cm korter) is dit niet mogelijk.deejoe schreef:Is je bedplank boven dan niet tekort?
Bij mijn originele california moest je wel via de voorstoelen anders kwam je niet boven.
Sterker nog ik had zelfs een extra plankje om de bedplank nog wat te verlengen anders lag mijn kunnen steeds beneden...
Zit je kunnen bij je hurken en je taas? Of is het meer bij je hebben en houwen? Dat gooi je toch niet zomaar over de rand? Verspilling noem ik dat.deejoe schreef: Sterker nog ik had zelfs een extra plankje om de bedplank nog wat te verlengen anders lag mijn kunnen steeds beneden...
Je hurken zitten toch vlak bij je lurfenGemberdraak schreef:Zit je kunnen bij je hurken en je taas? Of is het meer bij je hebben en houwen? Dat gooi je toch niet zomaar over de rand? Verspilling noem ik dat.deejoe schreef: Sterker nog ik had zelfs een extra plankje om de bedplank nog wat te verlengen anders lag mijn kunnen steeds beneden...xx
Bedankt voor jou complimentMichello schreef:Hoi Wim,
Je project ziet er goed uit zeg! Had je vorderingen al op de voet gevolgd en heb hier zeker nuttige tips vandaan gehaald.
Ben je al voorzien van een heupgordel? Heb er nog wel eentje liggen voor je die je zo mag meenemen.
Leuk toch aan 'busjes klussenRichardK schreef:Je hebt er een boel werk ingestopt mooi hoor!