Voor alle duidelijkheid: het gaat mij om de belastingdienst en niet per se om de RDW. En inderdaad, goed ingeschat, mijn slaaphefdak heeft geen bedplaat, Geert. Ik vind je idee zeker het overwegen waard. Echter, het gaat hier om een zogenoemd superplat hefdak. Kan jouw idee dan ook, Geert?
Je schrijft:
Om je goed te begrijpen de volgende vragen:Een paar scharnieren, een stuk multiplex en twee gasveren. Alleen de plaat is al voldoende voor bed voor RDW en belastingdienst.
- hoe dik is dat multiplex? Het moet twee personen kunnen houden; of kijkt de belastingdienst daar niet naar?
- waar steunt het multiplex (behalve de scharnieren) precies op? Hoe bevestig je de steunpunten voor het multiplex aan het dak van de bus? Met andere woorden, als je het bed (zogenaamd) wil gebruiken, dan doe je het dakje omhoog en het bed naar beneden. Mijn vraag is dus waar het bed dan op steunt?
Mooi en uitgebreid blog, overigens. Het is me niet gelukt om de informatie daar te vinden. Ik zie "Bed versie 1/2", maar daar staat niet wat je bedoelt, denk ik? Ook ctrl-f op hefdak biedt geen soelaas.