weet niet of je ruimte hebt voor een glassokkellampje, maar daarvan kun je de draadjes ook 180 graden verbuigen zodat ze onder het lampje uitsteken..... (en koop je op elke straathoek)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon
Ik heb hetzelfde probleem gehad maar vond het onacceptabel dat als je lampje stuk is de boel maar domweg moet vervangen.
Ik heb de achterkant voorzichtig losgehaald met een mesje waar alle lasjes zaten.
Heb het lampje er uit gebroken, een gat op die plaats geboord, heb een klein fitinkje waar je een lampje in kunt steken in het gat geklemd.
Heb toen de achterkant van de kachelbediening weer terug gelijmd en waar nodig met een soldeerbout vast gesmolten. De lampfitting steekt door de achterkant heen zodat ik nu altijd het lampje kan vervangen wanneer dat nodig zou zijn.
Het is een aardige klus en heeft me zeker twee avonden gekost en heeeeeeel veel gedult om de boel niet te slopen.
Het fittinkje had ik nog liggen en heb geen flauw idee waar het vandaan kwam, het lampje is zo'n standaard 1,2 watt 12V insteek lampje van 20 cent of zo. Ik denk dat de fitting uit een dashboord van een andere auto ooit is gekomen.
Heb van de ombouw helaas geen foto's gemaakt
Ik weet niet of het op deze toepasbaar is maar eerder bij de golf deden wij het zo:
De draaiknop verwijderen en dan zit het lampje er heel diep in.
Dan pakten we een branstofslang die we er dan in drukten en precies om het lampje ging.
Met een beetje geluk trok je hem er dan uit.
in zetten precies het zelfde, nieuwe lampje in de slang er in schuiven en met een lange
dunne schroevendraaier het lampje tegenhouden en de slang omhoogtrekken.
Maar nogmaals ik weet niet welk type dat was
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig