ook ik had het "probleem" met mijn T4 ( bij de T5 trouwens zelfde.)
ook ik heb er 100 watt ingestopt ipv 55 watt, maar doe maar eens gewoon EEN bijvoorbeeld
links en ga er gewoon eens een week mee rijden
nix nada geen verschil tussen links 100 watt en rechts 55 watt !! = ca 2000 LUMEN Licht
halogeen produceert heel veel hitte en weinig licht en bij die 100 watt wordt er NOG MEER HITTE geproduceerd en amper meer licht.
De oplossing;
Xenon ! veel licht en veel minder warmte ( of LED licht maar dat duurt nog paar jr. )
Depo maakt hele mooie koplampen voor weinig geld, compleet met lens, ideaal voor Xenon.
met gewoon de standaard 35 watt Xenons = 3000 LUMEN erin al een enorme verbetering, op zeker 50% meer licht.
nog niet genoeg ?
Ebay ! daar verkopen ze de 55 watt Xenon sets, volgens mij mag je niet meer dan 35 watt maar niemand die dat checkt.
105 euro voor een superset 55 watt Xenon lampen, goed voor dik 5000 lumen aan licht voor je bus, weer 30% meer licht voor je bus als met de 35 watt Xenon set.
de LUMEN licht zijn uiteraard afhankelijk van de conditie van je reflectoren en koplampglazen
bovenstaande gegevens zijn gebaseerd op alles in goede staat en geen vieze of verroeste reflectoren met doffe vervuilde koplampglazen.
Ik hoop jullie een beetje geholpen te hebben.
Succes met mijn info