Ik ga vanmiddag mijn nieuwe t6 180pk 18"lm Highline ophalen.
Ik zal het hem ook meteen even na vragen hoe het nu precies zit daarmee.
Wat duurde de nacht lang
Ik heb het vandaag nog even gevraagd deze verkoper zei mij het volgende voor auto's af fabriek is het mogelijk dan stoppen ze het er zo in, maar achteraf inzetten dat is nog even afwachten, op de update.
Ik weet niet wie ik geloven moet maar heb het er bij 2 de vraag gesteld vw in Halsteren en nu vandaag in Hengelo en geven allebei een ander antwoordt ik hoop dat het wel gaat lukken zeer binnenkort want ik heb er van vandaag ook mee te maken eindelijk wat een kanon is het.
Gr. Marcel van Es
Af fabriek is het zo mee te bestellen kost wel € 180,00 hier in Nederland
als je het niet hebt moet je nog even geduld hebben dat het er met de tijd ingezet kunt worden.
Mvg. Marcel
Het werkt nu eindelijk, de kilometerstand invullen namelijk 1996, dan krijg je een afwijzing en dan de juiste kilometerstand invullen. Op een iPhone 4 werkt het! Met dank aan de helpdesk van Volkswagen Nederland (PON).
VWMAC schreef: 07 feb 2017, 21:47 Het is om te janken, vandaag de bevestiging gekregen van een dealer, App-Connect is nog niet vrijgegeven voor Nederland.
NIET VRIJ GEGEVEN???
MAAR ALS JE EEN NIEUWE VW T6 BESTELD, BIJ EEN NIEUW GELEVERD AF FABRIEK WORDT HET WEL GELEVERD MAAR DAAR MOET JE WEL OM VRAGEN.
OOK NAAR NEDERLAND.
Morgen wordt app connect bij mij geactiveerd bij hegeman nijmegen
Tevens ook terugroep aktie voor de 150 pk
Software update en iets van een slang voor de turbo