Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Alarm gaat spontaan af, accu?

vragen over de T5
Gebruikersavatar
whizzi
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 mei 2013, 00:20
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Alarm gaat spontaan af, accu?

Bericht door whizzi »

Ik heb nog geen code kunnen achterhalen. Alarm staat er nu weer gewoon op en hopen dat het nog een keer afgaat vanavond. Ik heb ook nog even naar ervaringen gelezen van het systeem en mensen klagen dat het vaak te gevoelig is afgesteld, er moet wel een computer aangesloten worden om dit aan te passen.
Directeur van het HomeComputerMuseum en Chevy Van rijder.
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Alarm gaat spontaan af, accu?

Bericht door heemskerk »

whizzi schreef: 08 nov 2017, 19:08 Ik heb nog geen code kunnen achterhalen. Alarm staat er nu weer gewoon op en hopen dat het nog een keer afgaat vanavond. Ik heb ook nog even naar ervaringen gelezen van het systeem en mensen klagen dat het vaak te gevoelig is afgesteld, er moet wel een computer aangesloten worden om dit aan te passen.
Bij aflevering/oplevering is dat een dingetje wat wel gevraagd dient te worden? Bij mij in ieder geval wel destijds. Ik heb 'm op het meest ongevoelig laten zetten ( standje narcistisch :knipoog ). Zelf niet ingebouwd maar laten doen vanwege certificeringseis van de verzekeraar. Ik heb een beknopte instructie (op papier) meegekregen met een noodcode, te bedienen door een code in te voeren op het knopje van de dashboardsensor met LED.
Plaats reactie