Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Mickel17 t5 gp
Re: Mickel17 t5 gp
Alleen je banden zijn een klein beetje te smal voor je velgen.
Is maar waar je van houd Jordy. Ik vind het veel mooier. En omdat de velgen redelijk ver naar buiten staan, lijkt het ook alsof ze verder naar binnen vallen. Zal eind volgende week de set eens monteren. Kan ik eens goed zien hoe het staat. Achter hadden de banden misschien een maatje meer gemogen.
Oké, dat is een keus die jezelf moet maken en er een goed gevoel bij moet hebben.Mickel17 schreef: 15 mar 2018, 18:01 Dat Golfje is laag genoeg Dennis. Had zelf ook graag air-ride gehad op mijn bus. Maar de goede moeten helemaal aangepast worden en die zijn gewoon te duur. Laadruimte staat op het to do lijstje ktmkrik. Laat ik in Best (bij Eindhoven) doen. Echt super netjes.
Toevallig vandaag een imperiaal en glas resteel bij een collega bedrijf (Glastechniek Friesland) van jou geplaatst!
https://www.facebook.com/LansingUnitraB ... =3&theater
Die velgen zien er zo ongelooflijk borduur-gevoelig uit 

Ik had op mijn Passat ook getrokken banden valyra. Je hebt er geen stoeprand voor nodig. Ze beschadigen al als je er naar kijkt
gelukkig zit de velgendokter om de hoek

Mooi gemaakt ktmkrik. Ik tijd glas met een Mitsubishi canter 

Dank u, is mijn dagelijks werk auto's voorzien van inrichtingen imperiaals en glasrestelen in alle mogelijke maten en uitvoeringen want bij ons op het werk ik de klant koning!
Met een Mitsubishi canter is dat ook goed te doen toch.
Met een Mitsubishi canter is dat ook goed te doen toch.
Jawel. Maar rijd toch niet als n vw. 

Dat zal ongetwijfeld zo zijn ja, misschien maar eens overwegen om een resteel aan je T5 te hangen die als je hem niet nodig hebt in een paar minuten zonder gereedschap ook kan demonteren!
Zo even n weekje weg geweest naar Oostenrijk
. Gaat prima met t busje. Verbruik is wel wat hoog
1 op 8. Niet echt zuinig. Beter rond de deur wat werken. Dan valt t wel mee. Vandaag de velgen gemonteerd. Blij mee. Wil toch echt geen glas vervoeren met deze bus ktmkrik. Meer n mooiboy busje

Foto in de sneeuw
Dit is de laadruimte nu ktmkrik log en leeg
Gave velgen. Ziet er heel goed uit 

Groeten Maarten(RITC)
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007