Je heb de speurtocht al aardig in gang gezet zie ik, succes met het zoeken en tot snel

Ja ik ben nu druk opzoek :) alleen de wereld van Autobedrijven en afgeragde transporters is vrij groot :) dus het vinden van een pareltje gaat nog wel even duren.jan bruin schreef: 27 jan 2019, 10:38 Welkom Remco,
Je heb de speurtocht al aardig in gang gezet zie ik, succes met het zoeken en tot snel![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je wel in de gaten dat je zoekt naar een “werk” bus? Het is geen personenauto. Dat de laadruimte een beetje gebruikt overkomt dat moet je denk ik maar voor lief nemen. Vooral omdat je zoekt met een “beperkt” budget en je wil wel een zo nieuw mogelijke bus met zo weinig mogelijk kilometers maar je Budget staat vast.RSB1150GS schreef: 30 jan 2019, 21:46 Gisteravond een VW T5 GP 2.0 automaat uit 2010 bekeken, het was een heerlijke bus om in te rijden , die DSG bak schakelde echt boter zacht en was beduidend stiller als de VW uit 2007 waar ik zaterdag in heb gereden. Hij zag redelijk uit alleen banden waren compleet glad en de laadruimte was toch nog best wel beschadigd. Het tussen schot had een paar goede klappen te verduren gehad en was gekraakt waardoor ik toch besloten heb hem te laten staan, maar mijn zoektocht word dus nog moeilijker door een VW T5 vanaf 2010 te willen met een automaat met een budget tot max. 13-14.000 euro (marge).
Ik heb ook even zitten kijken , maar ik vind het aanbod vanuit duitsland erg karig, bijna geen dubbele cabines te vinden. De multivans vindMultivan Generation schreef: 01 feb 2019, 11:44 Misschien eens op mobile.de kijken?
Meer uitzoek en die mensen willen best graag van hun euro 5 auto af..
Is dit niet aan de dure kant voor een dergelijke uitvoering