Zou voor een Belasting ambtenaar een reden kunnen zijn, om het niet als vast gemonteerd te zien, dus voldoe je niet aan de regels voor kwart-tarief..
Iets om rekening mee te houden

Dat onderstel was zo denk ik, een niet Nederlandse accessoire.
Als jij vindt dat het, tegen de regeltjes houdend, het de toets der Belastingdienst ambtenaar kan weerstaan, dan kun je vast wel even een afspraak maken om dit aan een deskundig zaakkundig ambtenaar even te demonstreren..J vd Pal schreef: 19 aug 2020, 20:10 Peter,
De kookplaat gaat er binnen 2 minuten uit! Twee vleugelbouten en 1 snelkoppeling! Is al vanaf 1995 zo bij elke T4 California. Nog nooit gehoord dat de belastingdienst daar iets van vindt.
Volgens de letter van de inrichtingseisen heb je wellicht gelijk maar Westfalia heeft dit bijna 10 jaar lang in alle California's en MB Marco Polo's zo gebouwd en ik geloof niet dat er ooit een originele Westfalia camper door de Belastingdienst is afgekeurd op dit punt. Het lijkt me dan ook iets waar niemand zich druk om hoeft te maken.Multivan Generation schreef: 19 aug 2020, 21:29 Het is niet zo, dat als het heilige, voor sommigen dan, Westfalia iets levert of iets zo uit voert, dat het dan voor de Nederlandse wetgever boldoet aan de Nederlandse regels..