Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
La Bocanegra
- sgsdebruijn
Re: La bocanegra
Ouwe speurneus, mooi, ben benieuwd wat voor moois je ervan gaat maken
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Wat een jaloers makende vondst, maar hij is wel bij de juiste persoon terecht gekomen.
Nu alleen nog een keer uitleggen waarom voor de naam 'Bocanegra' is gekozen, de vertaling heb ik wel gevonden maar het kwartje valt nog niet
Toch wel verschrikkelijk jammer dat RDW bij een geïmporteerde auto geen oordeel geeft of de kilometerstand logisch is. Maar je hebt natuurlijk wel een prachtig verhaal om uit te leggen dat deze stand toch echt klopt.Multivan Generation schreef: ↑19 jul 2021, 21:42 Een T5-GP multivan lange wielbasis 140 pk DSG,
van september 2010 met een kilometerstand van aantoonbare echte 973 km
...
Ondertussen is de bus bij het RDW langs geweest en die wisten ook niet wat ze zagen
Invoerkeuring --> check
Veel plezier en succes met de verbouwing. Het moet een genot zijn om met zo'n gave basis te beginnen.
Nu alleen nog een keer uitleggen waarom voor de naam 'Bocanegra' is gekozen, de vertaling heb ik wel gevonden maar het kwartje valt nog niet
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Ik ken het alleen van een speciale uitvoering de Seat Ibiza Bocanegra.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Ik dacht dat het de zwarte grill is. Zwarte mond.Hanz schreef: ↑27 jul 2021, 13:13 Wat een jaloers makende vondst, maar hij is wel bij de juiste persoon terecht gekomen.
Nu alleen nog een keer uitleggen waarom voor de naam 'Bocanegra' is gekozen, de vertaling heb ik wel gevonden maar het kwartje valt nog nietMultivan Generation schreef: ↑19 jul 2021, 21:42 Een T5-GP multivan lange wielbasis 140 pk DSG,
van september 2010 met een kilometerstand van aantoonbare echte 973 km
...
Ondertussen is de bus bij het RDW langs geweest en die wisten ook niet wat ze zagen
Invoerkeuring --> check
- Jan anno NU
Je ben niet de enige hoor als je weet dat hij niks heeft met alcohol en zuidelijke hitte.Nu alleen nog een keer uitleggen waarom voor de naam 'Bocanegra' is gekozen, de vertaling heb ik wel gevonden maar het kwartje valt nog niet
Wat een gave bus Peter!
Heel veel plezier ermee.
Heel veel plezier ermee.
VW T4 Westfalia Biker 1996 2.4D (oud)
VW T4 1998 2.5 TDI(oud)
VW T4 2000 2.5 TDI
VW T3 1985 (te koop)
VW T5 2011 2.0 TDI
VW T4 1998 2.5 TDI(oud)
VW T4 2000 2.5 TDI
VW T3 1985 (te koop)
VW T5 2011 2.0 TDI
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: La Bocanegra
We zijn er zelf ook heel blij mee, en het verhaal wordt zelfs nog gekker !
Er zocht iemand op dit forum een lange wielbasis multivan,
en toen heb ik deze bus als suggestie voorgesteld,
maar die persoon heeft er geen actie op ondernomen
Nou moesten wij er thuis niet heel lang over nadenken, bezoekje bij de verkoper,
mogen we de bus uitlezen? Ja hoor.
Toen ik de scan op wilde slaan, werd hij zeer argwanend, en werd verzocht of ik het bestand wilde wissen.
Heb hem verteld dat ik precies wilde weten wat ik kocht, en de week daarop mochten we hem op komen halen..
Over de prijs konden we niet echt veel onderhandelen, de verkoper, wist dat hij iets zeldzaams had,
en wij eigenlijk, eerlijk gezegd, ook.
De inspiratie voor de naam komt inderdaad van de limited modellen van Seat Ibiza Cupra, en betekend vrij vertaald zwarte neus.
Dit om een beetje speculatie weg te nemen( alcohol/bistro) en een vooruitzicht waar dit project naar toe gaat.
Ondertussen zijn de multifunctionele tafel, de koelbox en de 3 zits bank voor een weetjewel prijsje van eigenaar gewisseld,
en zijn er al wat onderdelen besteld en onderweg..
Er zocht iemand op dit forum een lange wielbasis multivan,
en toen heb ik deze bus als suggestie voorgesteld,
maar die persoon heeft er geen actie op ondernomen
Nou moesten wij er thuis niet heel lang over nadenken, bezoekje bij de verkoper,
mogen we de bus uitlezen? Ja hoor.
Toen ik de scan op wilde slaan, werd hij zeer argwanend, en werd verzocht of ik het bestand wilde wissen.
Heb hem verteld dat ik precies wilde weten wat ik kocht, en de week daarop mochten we hem op komen halen..
Over de prijs konden we niet echt veel onderhandelen, de verkoper, wist dat hij iets zeldzaams had,
en wij eigenlijk, eerlijk gezegd, ook.
De inspiratie voor de naam komt inderdaad van de limited modellen van Seat Ibiza Cupra, en betekend vrij vertaald zwarte neus.
Dit om een beetje speculatie weg te nemen( alcohol/bistro) en een vooruitzicht waar dit project naar toe gaat.
Ondertussen zijn de multifunctionele tafel, de koelbox en de 3 zits bank voor een weetjewel prijsje van eigenaar gewisseld,
en zijn er al wat onderdelen besteld en onderweg..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- krekwakwol
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Wordt het een Seat dan?en een vooruitzicht waar dit project naar toe gaat
Zonder gekkigheid. Mooie vondst die aan jou wel besteed is denk ik zo.
Succes!
Had een VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 1994
>>projecten<<
>>projecten<<
Supermooie kleur. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA)
- krekwakwol
Maar ik denk dat er nu eerst maar eens wat gebeuren moet, want van al die complimenten groeit ie als kool, straks past ie er niet meer in.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
-
Mooie kilometerstand peter!
Exact 501027 km minder als de mijne
Exact 501027 km minder als de mijne