Ik heb mijn T5GP 180Pk BiTDI nu 4 jaar en iets meer dan een ton bijgereden. Tellerstand staat nu op 271.000 kilometer.
Bij 175.000 kilometer is er een gereviseerde motor ingekomen inclusief nieuwe turbo.
1x met panne gestaan, EGR koeler defect. EGR laten afdoppen en uitschrijven. Spijt als haar op mijn hoofd... bus rijdt merkbaar beter maar als deze stilstaat is er achter de auto een vieze lucht. zo een typische diesel uitlaat lucht....
in de 4 jaar heeft de bus 4x onderhoudt gehad. 2x klein, 2x groot. Vorig jaar door een lekkage aan de waterpomp vroegtijdig een nieuwe distributieriem in laten bouwen.
Verder geen klagen, ik ben geen hardrijder en kom zelden boven de 140km/h. hangt regelmatig een motoraanhanger achter en in combinatie met de DSG heerlijk tuffen.
Ohja laatste keer onderhoudt was grote beurt inclusief wisselen van olie en filter in dsg. zelf gedaan en goed te doen.
Inmiddels ben ik dus een redelijk lange gebruiker van de 180pk uitvoering en ben er goed over te spreken