Indien je je camper " weer goed wil verkopen, als dat nodig mocht zijn" moet je bij de originele T5 California blijven.Indigo66 schreef: ↑18 dec 2022, 21:11
Nu is mijn vraag welke selectie-criteria zouden jullie prioriteit geven bij de aanschaf van een 2e handse T5 California? Ik vraag dit ook omdat ik het belangrijk vind dat ik een keuze maak voor een camper die ik ook weer goed kan verkopen, als dat nodig mocht zijn. (Zzp’er).
Anderen kunnen ze nog zo mooi en goed bouwen als ze willen, potentiele kopers zegt originele California meer / ze meer vertrouwen in.
(en dat wil helemaal niet zeggen dat dit terecht is maar het is nou eenmaal zo).
Klopt inderdaad dat de prijzen inmiddels gelijk zijn in Duitsland maar je hebt er meer gewoon meer keuze.
Heb je per se een standkachel nodig bv: In de 20 jaar dat ik mijn t4 california had slechts 2/4 keer aangehad.
Heb je per se electronische snufjes nodig, ik weet niet of ze ook geleverd werden met een hefdak dat handmatig opengaat en een handbediende schuifdeur?
Onderhouds boekjes erbij om de km stand te checken, kan maar ze maken zo veel na tegenwoordig. Vertrouw je het niet vraag gewoon bij de oude eigenaar naar rekeningen of toestemming bij zijn garage het onderhoud te vragen.
Mijn 20 jaar oude California is eerst naar een handelaar hier in NL gegaan, toen naar een particulier en nu is ie weer in Duitsland.
California behoudt zijn waarde en dat kun je van zelfbouwbussen/ nederlandse bouwers , al zijn ze nog zo goed en netjes, niet zeggen. (sorry, weet dat ik op teentjes trap)