Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Nieuwe panelen
-
Ja, ze zijn wel in staat om iets te verzinnen, maar dat is nu juist verboden door de RDW, je mag alles op je auto plakken behalve glaspanelen
op de plaats van de glaslook panelen.
Het is nl zo dat als je aangehouden wordt door een overijverige ambtenaar, je de resterende BPM moet betalen , en je gaat automatisch naar GEEL kenteken. En dat is nu weer niet de bedoeling, want dan had ik net zo goed een A6 Avant kunnen kopen.

Het is nl zo dat als je aangehouden wordt door een overijverige ambtenaar, je de resterende BPM moet betalen , en je gaat automatisch naar GEEL kenteken. En dat is nu weer niet de bedoeling, want dan had ik net zo goed een A6 Avant kunnen kopen.
De groewten uut Sommersdiek
Bij mijn T5 (juni 2007) zijn er ook afgelopen vrijdag nieuwe panelen op gegaan ivm. het opbollen en de golfplaatstructuur die je daarna overhield.
Zelfde soort panelen als adrie beschrijft, rvs met een soort "sinaasappelhuidje", het blijft het toch net niet helemaal.
Maargoed, bij mij gaat vrijdag de belettering eroverheen, dan zie je het al een stuk minder, en verder zal de tijd het leren.
Off-topic:
Adrie, zit jij ook in onderhoud bij VP-autogroep in spijkenisse toevallig?
grtz!
Zelfde soort panelen als adrie beschrijft, rvs met een soort "sinaasappelhuidje", het blijft het toch net niet helemaal.
Maargoed, bij mij gaat vrijdag de belettering eroverheen, dan zie je het al een stuk minder, en verder zal de tijd het leren.
Off-topic:
Adrie, zit jij ook in onderhoud bij VP-autogroep in spijkenisse toevallig?
grtz!
174 PK 4-motion -> Nr 276
Haha..had inderdaad gehoord dat er 2 andere bussen stonden voor nieuwe panelen, verder nog geen "problemen" met de wagen?
Bij mij hebben ze vrijdag gelijk een gedeelte van de veerpoot vervangen ivm. kraken tijdens het sturen, is wel weer netjes opgelost.
Mocht je er nog uitkomen met de echte glas-panelen dan hoor ik het graag, ga ik ook nog even een babbeltje maken, ik zal iniedergeval even melding maken van de "sinaasappellook" misschien heeft het nut voor ons beide.
Grtz!
Bij mij hebben ze vrijdag gelijk een gedeelte van de veerpoot vervangen ivm. kraken tijdens het sturen, is wel weer netjes opgelost.
Mocht je er nog uitkomen met de echte glas-panelen dan hoor ik het graag, ga ik ook nog even een babbeltje maken, ik zal iniedergeval even melding maken van de "sinaasappellook" misschien heeft het nut voor ons beide.
Grtz!
174 PK 4-motion -> Nr 276