Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Moeilijke keus ??

vragen over de T5
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Toch een T5........................... jaja

Bericht door painter »

De Bloemenman 211 schreef:Hallo Hendrikus,

Waarom toch een T5 :jump , ja ik moet zeggen dat de dealer alles en ik bedoel ook echt alles in het werk heeft gesteld om de auto echt goed te krijgen. En de problemen op te lossen het zou echt een schande zijn als daar iets over gezegd zou worden.

Importeur Pon daar integen heeft me een beetje VEEL teleurgesteld. Ik heb over de auto echt geen klachten als alleen de problemen die geconstateerd zijn door mij en gelukkig de monteur van de dealer. En deze hebben het ook proberen op te lossen. Maar helaas.

Verder hebben ze me zo goed en netjes behandeld. Zoals iedereen graag geholpen wil worden. De keuze om over tegaan naar een nieuwe T5 is gewoon dat de dealer er van overtuigd is deze problemen niet voor kunnen komen in een nieuwe auto. Daarop heb ik gezegd laten we hopen en geef een hele goede prijs. En ik moet zeggen dat ze echt echt diep zijn gegaan en heb ik het vertrouwen gegeven en gekregen. Vandaar ik zeg weer een T5. Mocht het met de volgende weer zo zijn ja dan ga ik maar weer terug naar mijn MB vito of sprinter. Helaas voor VW maar als je een hele bak met geld achter laat zal het wel goed moeten zijn.

Maar ik heb er echt vertrouwen in dat het goed komt ik heb gelukkig bij de dealer hele goede mensen getroffen die ook in zien dat niet alles maar gewoon is.

De groenten van
De Bloemenman 211
De Bloemenman schreef: de dealer er van overtuigd is deze problemen niet voor kunnen komen in een nieuwe auto.

Trekt jouw dealer soms van stad tot stad, want zulke voorspellingen zijn gewoonlijk voorbestemd aan waarzegsters.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Bericht door hendrikus »

klinkt inderdaad als een belofte. Vind ik wel vreemd, omdat de betreffende bus toch ook nog geen 2 jaar oud was. Zie dus niet in waarom dit bij een nieuwe niet kan voorkomen
T4 2.5TDI 88pk 1999
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

Bericht door De Bloemenman 211 »

HAllo alle,

JA zeg nooit nooit maar ik heb wel het idee dat in de nog geen 2 jaar oude T5 wel heel veel problemen aan het licht zijn gekomen dat het wel aannemelijk is door de ervaring die men heeft dat wel durft te stellen.

Maar ja het is immers iets waar je veel geluk mee moet hebben nu hoop ik dat met een nieuwe T5 dat ik er een hoopje geluk bij zit GRATIS.

Ben benieuwd.

Groetjes van
De Bloemenman 211
Plaats reactie