Multivan Generation schreef:Daar wil ik ook wel meer details van weten
Kosten, gewicht, afmetingen, prijs....?
Dit type brug word ook wel bandenbrug genoemd , of carrosseriehefbrug . Het is in feite een schaarlift dat bestaat uit 2 "delen" .
Ze kan 1m hoog heffen , en dat is voldoende voor mij. Dat is de ideale hoogte om aan ophanging , remmen , wielen enz mooi rechtstaande te kunnen werken. Maar ik kan ook aan de onderzijde van de auto werken , omdat de hefbrug in het midden "open" is .
Een LWB T4 is geen probleem op de brug. Zelfs mijn Amarok heeft er al opgestaan , en die is nog langer en veel zwaarder dan een lwb T4.
Prijzen voor deze bruggen lopen heel erg uit elkaar , afhankelijk van waar je ze koopt , en de kwaliteit en stevigheid . Er zijn vele uitvoering in de handel.
Ik heb deze rechtstreeks bij de invoerder gekocht , en ongeveer 2000eur betaald.
Hefvermogen = 3000kg
eigen gewicht = 650 kg
Alles is instelbaar : hefsnelheid , daalsnelheid , hydr druk , enz
CE gekeurd , met ingebouwde veiligheidsschakelaars en mechanische anti daal beveiliging.
er is ook een wiel kit bij , om de brug te verplaatsen.
ik vind het super handig !
