Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Afgekeurd-Goedgekeurd

vragen over de T4
Gebruikersavatar
sgsdebruijn
Berichten: 4379
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:15
Locatie: in de Hoeksche Waard

Re: Afgekeurd-Goedgekeurd

Bericht door sgsdebruijn »

Oskar 725 schreef:Twee linkse handen helpt ook veel, maar die heeft niet iedereen :nuts :bifun :bifun :bifun
Wij zijn dus de eeuwige zelfdoeners met de linkse handen, en je weet: wat je kan moet je doen. :werkaanT4 en soms is uitbesteden niet alleen duurder......maar vooral ook rustgevend :blabla :yingyang
Uitbesteden is niet altijd even gerust gevent, daar kom je wel eens achter
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Gebruikersavatar
pluuke
Berichten: 1979
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:11
Locatie: Wolfsburg ;-)
Contacteer:

Re: Afgekeurd-Goedgekeurd

Bericht door pluuke »

Ik denk dat je van een geen enkele monteur (of andere vakman) (of wat daar voor door moet gaan :bifun ) mag verwachten dat die met dezelfde toewijding aan de slag gaan, als je zelf zou doen.

Neem bijvoorbeeld een karwei aan je bus waarbij er vanalles moet worden losgehaald om bij het te vervangen onderdeel te komen.
Denk je dat er dan onderdelen worden schoongemaakt (ontdaan van vet / zand etc)....echt niet, het spul wordt gewoon weer in mekaar gezet (dan kraakt het maar een beetje) en hopla, klaar.

Anders is het werk zowiezo ook niet meer betaalbaar, onze lonen zijn inmiddels dusdanig hoog dat we ze zelf niet meer kunnen betalen.

Dus wat dat betreft doe ik liever het werk zelf. Ieder onderdeel wat er door je handen gaat, gaat weer "opgezuiverd" terug.
Als je dan klaar bent, weet je zeker dat het weer goedzit ! :yes
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Afgekeurd-Goedgekeurd

Bericht door Harry 341 »

Zo is't maar net :yes
Bijlagen
Kopie van IMG_0251.JPG
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
sgsdebruijn
Berichten: 4379
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:15
Locatie: in de Hoeksche Waard

Re: Afgekeurd-Goedgekeurd

Bericht door sgsdebruijn »

Dat bedoel ik Patrick
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Gebruikersavatar
Oskar 725
Berichten: 2218
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:59
Locatie: Asperen

Re: Afgekeurd-Goedgekeurd

Bericht door Oskar 725 »

pluuke schreef:Ik denk dat je van een geen enkele monteur (of andere vakman) (of wat daar voor door moet gaan :bifun ) mag verwachten dat die met dezelfde toewijding aan de slag gaan, als je zelf zou doen.

Neem bijvoorbeeld een karwei aan je bus waarbij er vanalles moet worden losgehaald om bij het te vervangen onderdeel te komen.
Denk je dat er dan onderdelen worden schoongemaakt (ontdaan van vet / zand etc)....echt niet, het spul wordt gewoon weer in mekaar gezet (dan kraakt het maar een beetje) en hopla, klaar.

Anders is het werk zowiezo ook niet meer betaalbaar, onze lonen zijn inmiddels dusdanig hoog dat we ze zelf niet meer kunnen betalen.

Dus wat dat betreft doe ik liever het werk zelf. Ieder onderdeel wat er door je handen gaat, gaat weer "opgezuiverd" terug.
Als je dan klaar bent, weet je zeker dat het weer goedzit ! :yes
Dan ben ik er een van het uitstervende ras, er gaat bij mij niets krakend en met zand en vet er tussen in elkaar, en wie ik het bij ons in de garage zie doen heeft een probleem! Maar in het algemeen heb je wel gelijk, enerzijds wordt het onbetaalbaar en anderzijds staan er voor (bijna) alle reparaties vaste tijden, dus ook een baas die op zijn klokje staat te kijken. :groteogen
Waar ik op doelde is dat niet iedereen even handig is en het vaak ook maar beter aan de "vakman" (hoe die er ook uitziet) over kan laten.
We krijgen nog wel eens wat binnen waar een "handige"doehetzelfer mee bezig is geweest, kost hem vaak het dubbele omdat er veel verprutst is. :werkaanT4
Groet, Oskar.
Plaats reactie