jan2009 schreef:Begint er netjes uit te zien zo
Maar maakt dat nu zo veel uit in gewicht dat je die vloer en panelen eruit gelaten heb bij de keuring?
Lees nergens wat je totaalgewicht is geworden bij de keuring.
@ jan 2009
dat heeft zeker gescheeld, ik heb er zoveel mogelijk eruit gehaald
alle panelen, bullbare, side bare,s, motorbeschermplaat, krik +sleutel
(zelf ook niet aan gedacht om erin te laten)
reservewiel er onderweg (alleen 2 spuitbusjes voor een lekke band erin laten liggen)
en tank kwartvol.
(ze zouden er wat gewicht bij kunnen reken voor de diesel verschil naar half vol,)
maar rdw heeft vergeten te kijken naar een half volle tank.
en echt alles wat los in de auto lag er ook uitgehaald zelfs de asbak nog.
en ik ben uitgekomen (ondanks gewicht van airco en abs/edc (ijzer)
en tweezitsbankje voorin, voor de 6e zitsplaats)
op een gewicht van 1840 kg.
hij was (met dubbele cabine zat ik op (ook kaal rijklaar gewicht 1797 kg)
dus in de zelfde gewichtsklasse gebleven
tot van 1751 kg tot 1850 kg
de bus had maar 11 kg meer moeten wegen.....
(ik denk aan de krik +sleutel of een half volle tank

en de andere assosoires)
en zou de rest van zijn camperleven in een zwaardere klasse moeten

,
het scheelt maar een paar euro in de maand, maar het scheeld wel.
en nu dus weer naar eigen wens weer inrichten,
ik heb nog een links midden zijwand van een carravelle liggen die er nog in komt,
maar ga eerst iets bedenken voor een opklapbaar bed die tussen het keuken blok komt en de tweezitsbank op de tweede rij.
maandag weer beginnen met werken en zal dan weer minder tijd hebben,
vandaar zo snel door de keuring.
wordt vervolgt
groeten Theo