Zondag was de v-snaar weer behoorlijk aan het piepen. Maandag maar meteen naar de garage die ook constateerde dat de snaar slap hing. Hij is nu weer gespannen. Evengoed, dit kan niet. Wat Jan zei, zou het volgens hun niet zijn.
Ik kwam thuis en deelde mijn frustratie met de buurman die vroeg of hij eens mocht kijken. Ik had hem gezegd dat de piep vooral te horen is als ik een bocht moet maken/stuur. Ik motor gestart (dat blijft toch moeilijk, met startonderbreking

) en het stuur helemaal 'omgeggooid'. Je hoorde die afschuwelijke piep weer (die ene waar ik ook eens een vraag over heb gesteld (' oh die!')) en de buurman zag wat er gebeurde; de hydraulische pomp (van de stuurbekrachtiging ?!) komt 'ergens' tegen aan waardoor de v-snaar slipt. Je ruikt het verbranden.
Nu is de vraag; kan dit het zijn waardoor de v-snaren telkens kapot gaan?
Groetjes,
Sinja (die zaterdag voor 2 weken op vakantie gaat.. met bus...)