Ja, het was goed te doen met -11.Mickel Moen schreef:@ Sinja
Echt het is aan te raden, dat winterkamperen. Een geheel nieuwe ervaring.
@ Luuk,
Kijk dat lijkt me ook fantastisch met sneeuw. En je kon het dus goed warm houden?
Wellicht een foto van de bus in de sneeuw?
Helaas voor ons even niet. Eerst geveld door de griep, niet goed hersteld met als gevolg een brakke rug.
Voor het eerst, dat het schaatsweer was en ik niet geschaatst heb.....
Maar goed, er zijn erger dingen. Ik hoop binnenkort weer eens een camping op te kunnen zoeken.
Moet er wel eerlijk bij vertellen dat wij weinig tijd buiten hebben doorgebracht, ff een paar rondjes met de hond omdat het moet en naar de sauna en terug. We waren de screens vergeten en zagen wel wat argwanende blikken voorbij komen van medecamperaars die in limousinecampers bivakkeerden...
Maar die wisten vast niet dat er bij ons binnen een straalkachel stond te blazen van 2000 watt. Deze moesten we zelfs af en toe temperen omdat het soms wel erg warm werd binnen. Kwestie van de deuren zo veel mogelijk dicht houden en dan in een Tshirtje goed vol te houden. S'nachts hebben we stekker er uitgehaald omdat we zo'n kacheltje best een beetje eng vonden, ondanks de omvalbeveiliging. Helaas geen foto's van de campers gemaakt, wel van de omgeving.
Tis ws een drempel voor de meeste mensen om met dit soort omstandigheden te kamperen, maar als je je er even doorheen bijt is het zeker te doen.
Mvg,
Luuk