@ JanJan anno NU schreef: ↑03 aug 2023, 08:56 Komen er ook nog naaf doppen in de wielen , van VW dan ?
Interieur oogt mooi , maar het verplichte tafeltje ?
Heb ik dat over het hoofd gezien?
Die had ik liggen die naafdopjes, 7L6601149 B, maar had 7L6601149 nodig, die zijn onderweg.
Tafeltje komt er nog in, ligt nu achter de bank.
Kan niet alles tegelijk hè..
Gisteren vrije middag, getrained, fiets vakantie klaar gemaakt, bus niet thuis, bus wel thuis en hopla naar Oskar die wielen halen.
Onderweg nog even eten. Oskar laten genieten van de set up en weer door de regen naar huis. Thuis aangekomen heeft team Koopman met zijn 3-en even 4 banden er van onder gehaald, spacers gemonteerd, 4 andere wielen geplaatst binnen 40 min. Auto stond weer op zijn wielen en toen kwamen de druppels al weer en nadien harde regen. Hardlooptraining maar geskipped en vroeg naar bed. Vanmorgen vroeg er uit en om 6 uur alweer een uur stevige hardlooptraining gelopen(5 kwartier), en nu weer gewoon aan het werk voor de baas. Dan vind ik een gemonteerd tafeltje maar even bijzaak..
Vandaag gordijnen, magneetjes monteren en wellicht tafel railtje (als ik zin heb en uitkom met mijn 2 uur fietstraining en het weer)