een vraagje waar spuit jij? doe je dat gewoon buiten?
eindlak in spuitcabine?
maakt het eigenlijk veel uit of de lak op hoge temp is gebracht(in spuitcabine) na spuiten of niet?
Binnekanten heb ik gewoon bij me thuis in de schuur gedaan gebruik dan een snelle verharder die eerder droog is bij lagere temperaturen. (10min stofdroog)stijnh schreef:je hebt gelijk dat je weer lemoen groen spuit. gaaf kleur en niemand heeft het.![]()
een vraagje waar spuit jij? doe je dat gewoon buiten?
eindlak in spuitcabine?
maakt het eigenlijk veel uit of de lak op hoge temp is gebracht(in spuitcabine) na spuiten of niet?
Mijn ramen ook geen roest dus blijven zitten. Zelf haal ik ramen er uit met een stalen snaar, vind ik persoonlijk makkelijker en minder kans op beschadigingen dan met electrisch ofkeestdi schreef:ik ben klaar kleur 203 ,heb de ramen gewoon afgeplakt zat geen roest onder,wij hebben een elec app om de ramen er uit te snijden,emmeloord ligt niet ver van Akrum
Gebruik tegenwoordig lak van glasuriet eerder altijd van sikkens. Nadeel van sikkens vond ik dat als je tesnel er warmte opzet de lak iets wegzakt(mattig efect).stijnh schreef:we zijn benieuwd![]()
wat voor lak gebruik jij en hoeveel lagen moeten er op?