brandweer peter schreef:vandaag bij Oscar geweest panelen opgehaald en gedronken maar ook Rene en Ducan waren er ook dus Noord-Holland was goed vertegenwoordigt in het Gelderse.
Oscar bedankt voor de gastvrijheid en de panelen tot de 22e .
groet peter
Peter, leuk dat je er was en je bus is echt super strak geworden. Succes met de restauratie van de panelen, deze worden ook vast zeer netjes.
Tot de 22ste.
vandaag met de panelen verder gegaan met de bovenzijde met leer te bekleden en soms gaat het niet zoals je wil .1 paneel is al klaar
en de glaspanelen ontvet en de rand afgeplakt voor het kit randje, deze morgen zwart maken kan ik ze woensdag gaan inplakken foto's volgen nog heb nog 2 raamrubber gehaald bij de dealer kosten €79 ex btw ik zei nog ik wil je bedrijf niet kopen
vadaag de panelen er in gezet alleen van de schuifdeur niet ik moet even kijken of er een andere stang voor het slot is deze blokkeerd als ik het paneel er op zet en op slot en los maken gaat dan ook niet het zwarte pennetje blijf dan in het paneel vast zitten
eerst de panelen schoongemaakt de gaten gedicht en vervolgens bekleed met leder het is wel een klusje zeker voor de eerste keer.
de panelen donker gemaakt vind ik persoonlijker mooier en daarna alle bevestigingen achterop de panelen geplakt ook bevestingingen aan de lijsten gemaakt gaatjes geboord klemmentjes erin gedruk en vast zijn de panelen 8 uur mee bezig geweest vandaag maar weer wat geleerd
sorry voor de matige foto's
Was er ook aan begonnen, maar ben toen toch maar even langs een meubelbekleder gelopen
Leer is volgens mij eigenlijk te stug om in een keer te plakken, volgens mij zou skai een stuk makkelijker zijn.
Achteraf vind ik het wel jammer dat ik niet ook de panelen van de schuifdeuren heb gedaan net als jij, had het wel helemaal af geweest, en om dat nu nog te doen is vrijwel onmogelijk (dubbele cabine is al geplaatst)
Word erg mooi je bus ...
Succes
Zwarte transporter T4 2.5tdi 2001 (rijdt nu in Polen rond)
Grijze caravelle T4 2.5tdi 1997 (rijdt nu in Bulgarije rond)
Zwarte transporter T5 2.5tdi 4motion 2009 (rijdt nu in Roemenie rond)
Zwarte caravelle T6 2.0tdi 2018 (rij ik lekker zelf in rond)