Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Renovatie van de Multivan ( up )
Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )
Kurt bedankt voor de snelle reactie , ja er zit zo'n stuk aan voor onder de nummerplaat maar die opstaande rand die zit er niet op hij is rondom 3MM dik en daar kan ik niet aan kitten
Ik denk dat ik er steuntjes in zal moeten maken om daar aan te kunnen kitten
en anders zet ik hem weer tekoop voor de liefhebber die graag knutseld
dus heeft iemand misschien zin in een projectje bumper verdikker hij mag weer weg voor 40,- euro
Ik denk dat ik er steuntjes in zal moeten maken om daar aan te kunnen kitten
en anders zet ik hem weer tekoop voor de liefhebber die graag knutseld
dus heeft iemand misschien zin in een projectje bumper verdikker hij mag weer weg voor 40,- euro
Rob & Lize
@ Kurt komt helemaal goed !
@ Heartbeat kan je hem dan niet kitten aan die brede rand voor de nummerplaat en voor de rest een plaatje buigen en rivetten of kitten zodat je hem ook daar kan vast kitten ? Trek eens een foto dan wordt het mss duidelijker
@ Heartbeat kan je hem dan niet kitten aan die brede rand voor de nummerplaat en voor de rest een plaatje buigen en rivetten of kitten zodat je hem ook daar kan vast kitten ? Trek eens een foto dan wordt het mss duidelijker
- Multivan Generation
- Contacteer:
@ Rob,
die bumperverdikker zou met 2 beugeltjes aan de zijkant van de achterklep geklemd moeten worden (als het goed is)
die bumperverdikker zou met 2 beugeltjes aan de zijkant van de achterklep geklemd moeten worden (als het goed is)
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- m.c van den berg
Peter bij mij zaten geen klemmetjes bij. Zelf geen binnen achterplaat(voor montage). De omloop rand is 1cm dik, goed uitmeten aan de binnenkant van de deur. Daarna (met bevende handjes) gaten geboord, Omlooprand met (carrossier kit?) naam kwijt; er op gezet, daarna met schroeven aan getrokken. van binnen uitMultivan Generation schreef:@ Rob,
Per deur 5 schroeven (3 boven 2 onder). zit er nu ruim 10 jaar op.
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
foto nr 602
Nou ik heb nog heel wat te doen als ik dat zo zie
Maar ziet er wel weer cool uit zo
Maar ziet er wel weer cool uit zo
Transporter T5 2004 AXE 204 Pk
- kurt&oxana
en zo heb ik het ook gedaanm.c van den berg schreef:Peter bij mij zaten geen klemmetjes bij. Zelf geen binnen achterplaat(voor montage). De omloop rand is 1cm dik, goed uitmeten aan de binnenkant van de deur. Daarna (met bevende handjes) gaten geboord, Omlooprand met (carrossier kit?) naam kwijt; er op gezet, daarna met schroeven aan getrokken. van binnen uitMultivan Generation schreef:@ Rob,
Per deur 5 schroeven (3 boven 2 onder). zit er nu ruim 10 jaar op.
by the way , mijn sticker is ondertussen binnen gekomen , en nu wachten op beter weer om de sticker te plaatsen
T4 Multivan 2.5 TDI
- kurt&oxana
Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 4e update )
vandaag eindelijk nog eens iets gedaan aan de Multivan , door alle kopzorgen hier bij ons heb ik eindelijk mijn angel eyes besteld met zwarte achtergrond , vandaag pakketje aangekomen , en deze avond natuurlijk al geplaatst , foto's heb spijtig genoeg nog niet kunnen nemen , want de batterij van ons fototoestel is zo plat als een vijg , morgen dus mijn eerste werk
T4 Multivan 2.5 TDI
- kurt&oxana
de fotokes ( toch nog gelukt )
1 probleempje , de grootlichten willen niet , probleempje voor later deze week
1 probleempje , de grootlichten willen niet , probleempje voor later deze week
Laatst gewijzigd door kurt&oxana op 27 mei 2013, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
T4 Multivan 2.5 TDI
Dat ziet er erg mooi uit Kurt, zo is de bus weer een stukje completer.
Groet, Oskar.
- kurt&oxana
dank u Oskar , heb je enig idee waarom de grootlichten niet willen branden ? ,moet er iets gewijzigd worden aan de kabelbundel ofzo ?
T4 Multivan 2.5 TDI
Volgens mij heb ik dezelfde maar dan chroom...Heb wel in de zekeringkast het grootlicht en dimlicht doorverbonden met het bekende plaatje of draadje...
Heb Xenon dimlicht....en H7 grootlicht...geen probleem met monteren.
Alles deed het meteen...
Heb Xenon dimlicht....en H7 grootlicht...geen probleem met monteren.
Alles deed het meteen...
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- kurt&oxana
deze week eens verder kijken waar het probleem zit , ik laat wel iets horen
T4 Multivan 2.5 TDI
Ziet er goed uit Kurt
- kurt&oxana
bijna zoals ik hem wil ,
deze week dankzij de betere temperaturen eindelijk de striping kunnen opzetten , spijtig genoeg zitten er fouten in mijn werk , maar later wordt het opnieuw gedaan door een profi , ik heb er het geduld niet echt voor , maar nu weet ik alvast hoe het eruit ziet en het bevalt me
deze week dankzij de betere temperaturen eindelijk de striping kunnen opzetten , spijtig genoeg zitten er fouten in mijn werk , maar later wordt het opnieuw gedaan door een profi , ik heb er het geduld niet echt voor , maar nu weet ik alvast hoe het eruit ziet en het bevalt me
- Bijlagen
-
- DSC_0050 (250x167).jpg (87.69 KiB) 2229 keer bekeken
-
- DSC_0054 (800x533) (250x167).jpg (88.75 KiB) 2231 keer bekeken
T4 Multivan 2.5 TDI