Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Uitvallen?!
Re: Uitvallen?!
Icebox schreef:En oh! Ik ben erachter.
Mijn auto is een hij!
Oskar 725 schreef:GefeliciteerdHoe heb je dat vastgesteld???????
matje86 schreef:in het midden zit een pook?
Hij gaat staanjan2009 schreef:Zeker uitgescholden voor K*Tding toen hij er de brui aan gaf

En mensen nu niet gaan mekkeren van: "ja maar dit is forumvervuiling" of "houdt dit topic schoon" of "whéé dit is offtopic" of "kantogniedit!!" topictarter heeft een feit geconstateerd en ik citeer:
waarop vervolgens gereageerd wordtIcebox schreef:En oh! Ik ben erachter.Mijn auto is een hij!

T5 2.5 AXD 2004 515.000km
Dit is forumvervuiling en houdt dit topic schoon aub, dit is offtopic kan toch niet dit!!
T4 Caravelle dc 2.5 tdi acv 142 KW

hahah misschien vindt ze dat startonderbreker bij mannen ook niet altijd doet wat ze wil.

@oskar maar alle eer aan jou als het de startonderbreker is, dacht ik ook aan maar jij was eerder...

Jonge jonge.. met dat offtopic gezeur hebben jullie mijn complete dag helemaal 'opgeknapt'. Wat kan ik vaak hard lachen op dit forum. Leuk!!
Vast gesteld doordat 'het' inderdaad weer stopte waar het gewoon echt niet uitkomt (donker! geen vluchtstrook!) en.. toen ik daarna poeslief begon te praten, dat ik hem wel zo'n goede (was)beurt ga geven als die het weer zou doen. En toen deed die het weer!
Of ze is lesbisch... kan ook nog natuurlijk.
Verdorie. Ben ik er nog niet uit!

Vast gesteld doordat 'het' inderdaad weer stopte waar het gewoon echt niet uitkomt (donker! geen vluchtstrook!) en.. toen ik daarna poeslief begon te praten, dat ik hem wel zo'n goede (was)beurt ga geven als die het weer zou doen. En toen deed die het weer!

Of ze is lesbisch... kan ook nog natuurlijk.

- Multivan Generation
- Contacteer:

Succes er mee Sinja.
Heb je de gele vlek aan de voorzijde en de bruine racestreep aan de achterzijde al ontdekt?

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Verrek! Daar moet dat ´gat´ in de bumper voor dienen!!!
Sinja, je kunt altijd nog een "sexe" operatie overwegenIcebox schreef:Of ze is lesbisch... kan ook nog natuurlijk.

Heb je al nagedacht over het hoe, wie, waar en wanneer van de eerste ingreep? (startonderbreker).

Groet, Oskar.
Hi Oskar!
Ik denk dat het probleem gaat zijn dat ik komend weekend weer mag werken. Ik moet naar Duinrell, is niet zover rijden maar zou het wel prettig vinden als het voor die tijd opgelost is. Nu denk ik dat dat voor jou lastig uit komt?
Hoe lang duurt het ongeveer om zo'n ding eruit te halen?
Groetjes,
Sinja
Ik denk dat het probleem gaat zijn dat ik komend weekend weer mag werken. Ik moet naar Duinrell, is niet zover rijden maar zou het wel prettig vinden als het voor die tijd opgelost is. Nu denk ik dat dat voor jou lastig uit komt?
Hoe lang duurt het ongeveer om zo'n ding eruit te halen?
Groetjes,
Sinja
Ah! Dat is te overzien.
Heb jij tijd-zin voor vrijdag? Zo nee, dan ga ik gewoon naar de garage. No problem.
Groetjes,
Sinja
Heb jij tijd-zin voor vrijdag? Zo nee, dan ga ik gewoon naar de garage. No problem.
Groetjes,
Sinja