Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T4 Camper Wannabe
Re: T4 Camper Wannabe
Terug van een trip Normandië&La Mont Saint Michel
Onderste stukje dorpel moest altijd nog,
HotsieKnotsieKnetterKnetter-KLAAR

HotsieKnotsieKnetterKnetter-KLAAR
Stoel ingekort & meer naar achteren geplaats.
Met de draaiplatau's zat ik tegen 't plafond aan & zag het instrumenten paneel deels, nu perfect!!
Met de draaiplatau's zat ik tegen 't plafond aan & zag het instrumenten paneel deels, nu perfect!!
Een magazijn kist was de uitkomst, aangepast & subwoofer ingebouwd, morgen afmaken, bekleden en kabels trekken, voor wat extra geluid in de bus
En t hele sprookje ff testen.....
Eerdaags alles knap afwerken, versterker knap bevestigen uit t zicht.
En de volume op knop om naar rechts.....
En de volume op knop om naar rechts.....
Mooie schietstoel
Wordt de kist straks in de stoelconsole geplaatst of komt de stoel erop te staan?

Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Dat is een mooie en serieuze serie klussen!!
“Ooit” (25 a 30 jaar geleden) was ik ook wel ongeveer net zo grondig bezig met het restaureren van Engelse sportwagens (diverse MG’s, Austin-Healey’s en een Jaguar XK150), en toen vond ik het enorm leuk om te doen...niet alleen het werk....maar ook de jacht op soms schaarse onderdelen.....het was al met al wel topsport!
Eerlijk gezegd zou ik er nu niet meer de puf voor hebben (zal wel met mijn leeftijd te maken hebben) maar het blijft erg mooi om naar te kijken hoe een auto een tweede leven krijgt ingeblazen!
Oprechte complimenten!
“Ooit” (25 a 30 jaar geleden) was ik ook wel ongeveer net zo grondig bezig met het restaureren van Engelse sportwagens (diverse MG’s, Austin-Healey’s en een Jaguar XK150), en toen vond ik het enorm leuk om te doen...niet alleen het werk....maar ook de jacht op soms schaarse onderdelen.....het was al met al wel topsport!
Eerlijk gezegd zou ik er nu niet meer de puf voor hebben (zal wel met mijn leeftijd te maken hebben) maar het blijft erg mooi om naar te kijken hoe een auto een tweede leven krijgt ingeblazen!
Oprechte complimenten!
Thanks voor de reactie, komt in de console te staan.
Nog afkitten aan de binnenkant & kabel-doorvoer maken.
Dan ff netjes in de kleur lakken & klaar.
Nog afkitten aan de binnenkant & kabel-doorvoer maken.
Dan ff netjes in de kleur lakken & klaar.
Bedankt voor het compliment, leuk om ervaring te delen met mensen met de zelfde passie.
Wellicht uit t verleden maar fijn dat er op deze manier toch waardering wordt uitgesproken.
De jacht op onderdelen is met Internet een stuk makkelijker dan vroeger, de viavia uitpluizen en op beurzen rond struinen naar een specifiek onderdeel de winst voelde als t winnende doelpunt!!
Nu is dat anders ach tijden veranderden de passie blijft en t delen met andere blijft mooi.
Wellicht uit t verleden maar fijn dat er op deze manier toch waardering wordt uitgesproken.
De jacht op onderdelen is met Internet een stuk makkelijker dan vroeger, de viavia uitpluizen en op beurzen rond struinen naar een specifiek onderdeel de winst voelde als t winnende doelpunt!!
Nu is dat anders ach tijden veranderden de passie blijft en t delen met andere blijft mooi.