RDW keuring: weging was 1780 kg
Vraagje, mogen wij het reservewiel en de krik ook nog even zien? Heb ik niet bij me,
in plaats daarvan heb ik dit bij me (spuitbusje met foam). Mag dat niet dan?
Hum, daar vraag je me wat, ik weet het antwoord daarop ook zo niet uit mijn hoofd..
Na navraag: er komt 30 kg bij de weging bij, omdat de auto origineel is afgeleverd met reservewiel en krik.
30 kg okee, dat weegt het namelijk bij elkaar ook.
Douane.
Voor camper? dan zullen we eens samen naar buiten lopen..
Demontratie gegeven, water okee, tafel okee, stahoogte okee, slaapaccommodatie okee, kookgelegenheid voordeel van de twijfel, dus akkoord voor camper, en akkoord ook voor kwart-tarief. Verder meteen nog wat tips gehad voor aankleding. De douanier was ook een kampeer-liefhebber.
Rest-BPM berekening:
Ik had me al ingesteld op een potje getouwtrek voor de bepaling van de rest-BPM. Ik had de aankoopnota bij me, originele prijslijst waarin de Olympus uitvoering werd vermeld, met wat er in dat pakket zat etc..
Er kwam een bedrag aan rest-BPM uit rollen, dat ruim 500 Euro lager lag, als waarop ik uitkwam.
Meteen voldaan natuurlijk
We kunnen nu verder met uitbouwen....en inbouwen etc...
Ik zal nog wel een artikeltje maken met een lijstje wat er allemaal uit en af kan voor de keuring
Dit hebben we in ieder geval gehad
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...