Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Opfrisser MET foto's en T4 4ever stickers
- kurt&oxana
Re: Opfrisser
Via Kurt & Oxana een voorproefje van hoe het er ongeveer uit zal zien

Ik vind het

Jurgen ik ging ook voor Kawasaki groen(fluorescerend) maar het werd een 'andere' kleur 'groen', ben benieuwd naar het eindresultaat,
groetjes
groetjes
- kurt&oxana
Jurgen VH schreef:Via Kurt & Oxana een voorproefje van hoe het er ongeveer uit zal zien![]()
Ik vind het
![]()
Wow, mooi!

VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
ik vind het prachtig!
Nog effe wachten allemaal, hopelijk ziet het er minstens zo goed uit bij mij 

Reed jij niet rond met oranje of heb ik dit verkeerd Gretschi ?Gretschi schreef:Jurgen ik ging ook voor Kawasaki groen(fluorescerend) maar het werd een 'andere' kleur 'groen', ben benieuwd naar het eindresultaat,
groetjes
- marcel 415
als die van jouw ongeveer netzon kleur krygt dan
leuk kleurtje wel staat de bus ook wel. 

Groetjes Marcel 415

idd Jurgen, kreeg een dik boek met allemaal kleurstalen dan zie je groen en geel, door de bomen het bos niet meer zien en toen kreeg ik en folder met Audi kleurtjes met duidelijke voorbeelden en toen was ik om. Was wel schrikken toen ik 'm van de spuiter terug kreeg. Met het opbouwen van de auto begon ik er aan te wennen, nu ben ik blij dat ie zo geworden is, in deze kleur kom ik niet gauw iemand tegen en dat was de bedoeling, anders wordt het zo grijs op de weg.
Gek genoeg word ik niet of nauwelijks gespot en ik rij toch kris, kras door het land,
groetjes
Gek genoeg word ik niet of nauwelijks gespot en ik rij toch kris, kras door het land,
groetjes
Vandaar ook mijn kleurkeuze Gretschi het is allemaal hetzelfde en ik wou iets andersGretschi schreef:idd Jurgen, kreeg een dik boek met allemaal kleurstalen dan zie je groen en geel, door de bomen het bos niet meer zien en toen kreeg ik en folder met Audi kleurtjes met duidelijke voorbeelden en toen was ik om. Was wel schrikken toen ik 'm van de spuiter terug kreeg. Met het opbouwen van de auto begon ik er aan te wennen, nu ben ik blij dat ie zo geworden is, in deze kleur kom ik niet gauw iemand tegen en dat was de bedoeling, anders wordt het zo grijs op de weg.
groetjes

Ok ben al wat voorbereiding aan het doen ivm de CV en ramen kit dus heb nog 4 vragen en die kan je hier terug vinden viewtopic.php?f=2&t=38252" onclick="window.open(this.href);return false; alle hulp is welkom 

Na wat rommelen met de CV en ramenkit bedrading (voorbereidingswerkje) Heb ik al de gaten in de deurpanelen gemaakt (wat trouwens niet moeilijk is want dit staat met puntjes al aangeduid aan de binnenzijde) voor de elektrische raam en spiegelbediening en de units er al ingestoken + de panelen wat opgekuist deze zijn nu al wat properder
Vandaag gaan we de manuele lichtregeling die we nagezonden gekregen hebben in de lichtblokken steken en al is kijken hoe het moet

Vandaag gaan we de manuele lichtregeling die we nagezonden gekregen hebben in de lichtblokken steken en al is kijken hoe het moet

Speciaal voor Kurt, fotooooooooooooossssssssssssss
Ingebouwde raam/spiegel bediening, nu nog aansluiten en inbouwen

Achterraam voorzien van folie, rechterhoek onderhoek wou niet echt mee
dus hier komt dus een T4 stikker over
of indien het echt blijft storen zal ik deze laten voorzien van nieuwe folie

Led achterlichten en koplampunits met DRL de oranje knipperlampjes worden nog veranderd zodat de units geen oranje schijn meer zullen vertonen

Nu ben ik te weten gekomen dat men in B geen tuning mag toepassen op LV (zelfs nog geen versterkertje met boxen aan heb ik zelfs al online gelezen)
Dus zal volgend jaar gewoon zo met alles erop/aan naar de keuring gaan en zien wat ze zeggen, anders heb ik 2 opties.
Optie 1: ombouwen naar standaard koplampen, grill, achterlichten en de dakspoiler tja die zal geplakt zijn dus hoop hier niet al te veel zever mee te hebben
en na de keuring terug ombouwen
Optie 2: ombouwen de standaard grill laten spuiten en nadien standaard laten
B apenland remember 
En nu maar ongeduldig wachten op het verlossende telefoontje van de spuiter

Ingebouwde raam/spiegel bediening, nu nog aansluiten en inbouwen

Achterraam voorzien van folie, rechterhoek onderhoek wou niet echt mee

Led achterlichten en koplampunits met DRL de oranje knipperlampjes worden nog veranderd zodat de units geen oranje schijn meer zullen vertonen

Nu ben ik te weten gekomen dat men in B geen tuning mag toepassen op LV (zelfs nog geen versterkertje met boxen aan heb ik zelfs al online gelezen)

Optie 1: ombouwen naar standaard koplampen, grill, achterlichten en de dakspoiler tja die zal geplakt zijn dus hoop hier niet al te veel zever mee te hebben

Optie 2: ombouwen de standaard grill laten spuiten en nadien standaard laten

En nu maar ongeduldig wachten op het verlossende telefoontje van de spuiter

- Multivan Generation
- Contacteer:
Heb je de 2 dopjes voor de deurpanelen er ook bij?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...