Ja Robert, ik ben het geheel met je eens. Hoe dan ook links of rechts om er moet nog steeds hard gewerkt worden voor de centen, en je kunt ze maar één keer uitgeven.
Of je nou prive of zakelijk eigenaar bent maakt weinig uit. En inderdaad de VW bus is een dure aanschaf en dan verwacht je ook voor dat geld een kwaliteit's product. Zeker mogen slijtdelen slijten.
Het is een erg lastig punt, want inderdaad hoe ver moet garantie en of coulance gaan in zo'n geval. Van mijn zijde bekeken zou ik het graag hebben gehad.
En inderdaad een mooie SUV of station staat ook niet verkeerd

Ik heb gelukkig nog de passat naast de bus, dus ben niet geheel overgeleverd aan de fiets
Maar die oude passat 2003, is wel 3 sec gloeien en starten en ronken. Tja zo wil je het gewoon hebben toch !
Succes Robert, en we horen je besluit vast wel
Tevens ter info,
heb achter een Engelse producent aan gemaild over een zelf gemaakt uitlaat spruitstuk. Hier heb ik tot op heden dag nog steeds geen antwoord op terug. En denk niet dat dat gaat gebeuren.
Tevens heb ik aan Motoren revisie Valkenswaard gevraagd wat de mogelijkheden zijn met een extra bevestiging op de verstuiver, ook hier geen antwoord op gekregen. Ik denk dat hier, A: weinig opties voor zijn B: geen enkele fabrikant/leverantesier zijn vingers voor in het vuur wil steken. Dus optioneel blijft over, zelf iets prutsen en zelf het risico nemen