was meer een testje , het resultaat valt mee ...
![Afbeelding](http://i234.photobucket.com/albums/ee81/granada924/2013-11-07202436_zps458ececa.jpg)
![fun :knipoog](./images/smilies/knipoog.gif)
Is dat wrap of echt carbon? Ik heb n.l. m'n spiegels met carbon behandeld,leuk om uit te proberen, maar eigenlijk voor het beste resultaat hadden de spiegels helemaal uit elkaar gemoeten maar dat kreeg ik niet voor elkaar van daar dat het niet strak is geworden. Had het bij carbonmods.co.UK besteld, groetjes
Dit was gedaan met carbonfolie , Gretschi .Gretschi schreef:Is dat wrap of echt carbon? Ik heb n.l. m'n spiegels met carbon behandeld,leuk om uit te proberen, maar eigenlijk voor het beste resultaat hadden de spiegels helemaal uit elkaar gemoeten maar dat kreeg ik niet voor elkaar van daar dat het niet strak is geworden. Had het bij carbonmods.co.UK besteld, groetjes
Jan ,jan2009 schreef:Ik lees dat dit banden zijn in de maat 215/75/15
Is dit een goed alternatief voor banden in de maat 195/70/15 ??
En wat zijn dan de zichtbare verschillen? , hoogte? , breedte?
Ben een leek op dat gebied![]()
En verder veilig weggedrag op asfalt bij hogere snelheden ?
Ik vraag dit omdat het wat grovere profiel mij wel aanspreekt, aanzicht.
Waterverplaatsing?
Zijn deze banden ook enigszins foolproof ?
Zie zelf nog wel eens een gat in het wegdek over het hoofd![]()
En heb van onze huidige lighttruck zomer banden de indruk dat deze er wel tegen bestand zijn , dubbel steel en zo .
Ik weet het , in jou ogen zijn lighttruck banden een gruwel maar slijten doen ze niet![]()
Kreeg ze nieuw gratis bij onze huidige bus , maar bij een leeftijd van alweer 4 jaar moet ik toch maar eens aan vervanging gaan denken vanwege veroudering van het rubber e.d.
Graag je mening.
Jan
Jan , wat betreft het verhogen van een T4 , nog even geduld en je ziet de foto's in dit topic wel verschijnenjan2009 schreef:Hoi Dennis
Bedankt voor de tip m.b.t de onderlegschijven , moet ik onthouden .
Alleen zal de bus aan de voorzijde dan ook opgedraaid moeten worden .
Zal als het zo ver is mijn eigen topic hierover openen , eerst gaan we nog de periode met de winterbanden in helaas.
En ook maar eens wat inlezen over dit onderwerp.
Ondertussen zijn alle sporen van de stickers al gewist , Armin...armin schreef:Daar gaan mijn mooie stickers! met zorg verzameld!
Das al iets anders dan je gewone traject dat ik van je ken PascalPascal-141 schreef:Inderdaad , ombouw naar syncro staat op de planningodorf schreef:Ga je er een Synchro van maken? Het was toch een 2wd?
Odorf
Inderdaad ,da's is geheel anders jaJurgen VH schreef:Das al iets anders dan je gewone traject dat ik van je ken PascalPascal-141 schreef:Inderdaad , ombouw naar syncro staat op de planningodorf schreef:Ga je er een Synchro van maken? Het was toch een 2wd?
Odorf