Hoi, Ik zie op de site https://vwcampersite.com
hele mooie adapters voor een luifel Thue OMMNISTOR 5102 Volkswagen Transprter T5 .Waar kan ik die kopen?
Even een vraagje hoe de accu kabel naar binnen te voeren tbv HH accu.
Moet je de accu demonteren, en dan de plaat waar deze op staat? Betreft Kabeldoorvoer schutbord 1. Dat is mij niet helemaal duidelijk in de foto collectie van blog op WordPress.com.
Op de foto kijk je naar het schutbord (verticaal ) waar een bestaand gat in zit. Dit schutbord zit onder het raam en je kunt daar bij door de accu te verwijderen.
Door dat gat kun je de kabels voeren en kom je onder het dashboard uit (even wat dashboard weghalen )
Hoop dat het (samen met de foto’s op het blog) duidelijk is! Succes
Als je dit gat gebruikt en er moet later voor de verzekering een motorkapslot geplaatst worden dan moeten de elektrakabels weer uit dit gat omdat dit de vastgestelde route is voor het motorkapslotbedieningskabeltje. Beter is om de doorvoer te maken in de grote, zwarte kunstofplaat om mogelijke problemen later te voorkomen.
vwcampersite schreef: 29 jun 2018, 18:51
Hai Harry ,
Op de foto kijk je naar het schutbord (verticaal ) waar een bestaand gat in zit. Dit schutbord zit onder het raam en je kunt daar bij door de accu te verwijderen.
Door dat gat kun je de kabels voeren en kom je onder het dashboard uit (even wat dashboard weghalen )
Hoop dat het (samen met de foto’s op het blog) duidelijk is! Succes
Dus dan ook nog de plaat verwijderen waar de accu op staat toch?
Rest van de foto's duidelijk verder!
Laatst gewijzigd door Harry Toorman op 29 jun 2018, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je dit gat gebruikt en er moet later voor de verzekering een motorkapslot geplaatst worden dan moeten de elektrakabels weer uit dit gat omdat dit de vastgestelde route is voor het motorkapslotbedieningskabeltje. Beter is om de doorvoer te maken in de grote, zwarte kunstofplaat om mogelijke problemen later te voorkomen.
Succes,
Walter
Goeie tip! Maar mijn T5 uit 2005 gaat geen bear lock krijgen of iets van die richting.
Had deze route ook al ergens gezien idd, maar vond hem wel minder mooi, maar wel practisch als je dit ooit zo (moeten) doen.
Hi guys, im an italian guy..with Google translate i following your exciting forum..and i find a lot of super ideas..now i would like to make a furniture like that vwcampersite...do you have the Revit or cad models or can you help me with the size of interior of vw multivan ? Thank you!!!!
vwcampersite schreef: 10 feb 2013, 23:10
op bovenstaande vraag kan ik inmiddels antwoord geven.... het kan! Er moet "natuurlijk"wel een en ander worden aangepast maar het resultaat mag er zijn.
Ik ben dus bezig geweest met de bekledingspanelen die uit een T5 Highline 2011 model komen. Alvorens ik deze ben gaan plaatsen heb ik eerst antidreunplaten en isolatie aangebracht.
En isolatie kunnen we wel gebruiken momenteel.....
Na enige verdieping in de manieren van isoleren ben ook ik uitgekomen bij isoleren met schapenwol.
Schapenwol heeft vele positieve eigenschappen en de ervaringen van anderen die hiermee geïsoleerd hebben zijn goed. Na een bezoek aan Doscha en enkele rollen te hebben meegenomen aan de slag gegaan. Eerst alle huidige boordpanelen verwijderd en het huidige dempingsmateriaal ook. Daarna op de carrosserie extra anti dreunplaten aangebracht. Hierna kon de wol in hoeken en gaten worden gestopt en heb ik stroken geknipt en deze met soms een beetje spuitlijm aangebracht.
vervolgens dus de panelen voor een deel gaan plaatsen
De bus is hiermee direct een stuk meer aangekleed!
Nu eerst weer wat onderdelen op maat maken (met name bij de gordels en bekleding van de C-stijlen) en dan weer verder.
Op mijn blog staan nog wat meer fotos en tzt zal er ook over deze onderwerpen een uitgebreidere beschrijving worden geplaatst.
Multivan Generation schreef: 15 mei 2020, 17:02
@ Topicstarter,
is er een mogelijkheid dat ik je ontwerp data bestanden voor een CNC frees apparaat van je kan overnemen tegen vergoeding?
Alvast dank voor je reactie.
Met vriendelijke groeten