Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Betrouwbare garage

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kruijer
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:40
Locatie: Vaassen
Contacteer:

Betrouwbare garage

Bericht door kruijer »

Hallo,
ik heb sinds vorig jaar een T5, gekocht in Oost Nederland en nu zoek ik een betrouwbare garage in de buurt.
Ik woon in Vaassen en ik hoorde van een vriend dat Bennekom in Heerde niet de beste keuze was.
Evenzo Auto Haas in Apeldoorn.
Nu zit hier in Vaassen een Bosch Auto service, die ook een mobiliteitsverzekering bied. Heeft iemand ervaring met Bosch auto service?
groet Sebe Kruijer
Ballonvaren, een geweldige belevenis. Eens in je leven moet je deze ervaring hebben meegemaakt.
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Betrouwbare garage

Bericht door Donald4Motion »

Ik heb geen ervaring met met bovengenoemde maar wel goede ervaring met Roordink in Barneveld.
Ze staan altijd voor je klaar en zijn ook sávonds open tot iets van half10 dus je kan ook sávonds even een beurtje laten geven en de volgende dag weer lekker met je eigen bus werken.
Ruud PS
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 jan 2007, 11:32

Re: Betrouwbare garage

Bericht door Ruud PS »

Rijssen ligt natuurlijk niet naast de deur, maar Pouw in Rijssen is naar mijn idee een perfecte garage, met name de bedrijfsafdeling doet het helemaal goed. In Deventer zit er ook een Pouw, zelfde organisatie, maar daar heb ik geen ervaring mee. Uiteindelijk zijn het de mensen die er werken die het ertoe doen.
Plaats reactie